printlogo


کد خبر: 235307تاریخ: 1400/7/1 00:00
ایران 5 - بنگلادش صفر
شروع توفانی شاگردان ایراندوست

تیم ملی فوتبال زنان ایران با پیروزی پرگل مقابل بنگلادش موفق شد اولین گام را در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2022 هند با موفقیت بردارد. با توجه به پیروزی پنج گله تیم ملی فوتبال زنان اردن مقابل بنگلادش در اولین مسابقه گروه G رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، شاگردان مریم ایراندوست هم باید اولین گام را در مقابل بنگلادش، با قاطعیت برمی‌داشتند تا در روز پایانی برای تعیین سرنوشت تیم صعود کننده و سرگروه، دو تیم شرایط برابری داشته باشند. 
شاگردان مریم ایراندوست با ارائه یک فوتبال تهاجمی و خلق موقعیت‌های پرشمار روی دروازه حریف موفق شدند تا با قاطعیت گام اول را بردارند. 
گل‌های ایران در این بازی توسط ملیکا متولی در دقیقه چهار، گلنوش خسروی دقیقه 13، بهناز طاهرخانی در دقایق 30 و 60 و هاجر دباغی 55 به ثمر رسید. البته برتری پنج گله برای صدرنشینی کافی نبود، چراکه تیم‌های ایران و اردن در شرایطی برابر به لحاظ تفاضلی قرار گرفتند اما به دلیل رتبه بالاتر اردن در رنکینگ فیفا این تیم صدرنشین گروه ماند. ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران برای سرگروهی در گروه G و صعود به جام ملت‌های آسیا 2022 هند، محکوم به پیروزی مقابل اردن هستند و نتیجه‌ای جز پیروزی، صدرنشینی و صعود اردن به جام ملت‌ها را رقم خواهد زد.
ترکیب تیم ملی فوتبال زنان ایران:
زهره کودایی، غزاله بنی‌طالبی، گلنوش خسروی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، ملیکا محمدی، ملیکا متولی، ثنا صادقی (53- سارا ظهرابی‌نیا)، زهرا سربالی (90- مرضیه نیکخواه)، هاجر دباغی (70- یاسمن فرمانی)، سمانه چهکندی (70- زهرا قنبری) و نگین زندی (90- زهرا معصومی)
 

Page Generated in 0.0050 sec