printlogo


کد خبر: 235288تاریخ: 1400/6/31 00:00
طنزیم
به خاطر شش میلیون ناقابل!

هومن جعفری
 
در خبر مربوط به جدایی احتمالی کومان از بارسلونا این یک پاراگراف خیلی مهم است: «در واقع کومان فعلاً به کارش در بارسا ادامه می‌دهد چرا که گزینه مناسب و درستی در حال حاضر برای جانشینی او موجود نیست. مشکلات اقتصادی بارسا نیز مانع دیگری در راه برکناری اوست هرچند نسبت به سه ماه پیش، این معضل به حداقل رسیده است. لاپورتا چند ماه پیش در گفت و گو با کومان صراحتاً به وی گفت که او مربی مورد نظرش نیست و اگر گزینه دیگری بود، در اخراج او درنگ نمی‌کرد. اخراج کومان اما برای بارسا 6 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و پرداخت این مبلغ در ابتدای تابستان غیرممکن بود تا لاپورتا به ناچار حکم به ابقای کومان بدهد.»
متوجه شدید؟ فقط شش میلیون یورو نداشتند، مربی را عوض نکردند بعد ما باید نزدیک به 10 میلیون یورو رو مفت بریزیم توی حلقوم آقای ویلموتس!
حالا اینش هیچ! باشگاه بارسلونا لنگ شش میلیون یورو است؟ یعنی در بارسا مجید صدری ندارند از همراه اول این مبلغ را برایشان جور کند؟ آن هم بلاعوض؟ وزیر ورزشی، وزیر ارتباطاتی ندارند که به زیر مجموعه‌هایش دستور بدهند بروید اسپانسر بارسا شوید؟ در هیأت مدیره آدم ندارند خرج کند؟ مشاور مالی هیأت مدیره ندارند که پول خرج تیم کند؟ تاجر بازاری در بارسلونا ندارند دستی قرض بگیرند؟
مقایسه کنید با اتفاقات باشگاه‌های خودمان!
 

Page Generated in 0.0049 sec