printlogo


کد خبر: 235283تاریخ: 1400/6/31 00:00
خبر

بالاترین رنک یک چهارم
بررسی آخرین رنکینگ تیم‌های باشگاهی جهان نشان می‌دهد پرسپولیس عنوان بهترین تیم آسیایی را در بین ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار دارد. رتبه قاره‌ای ۸ تیم حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است: پرسپولیس: ۲، الهلال عربستان: ۳، چونبوک کره جنوبی: ۴، اولسان کره جنوبی: ۶، النصر عربستان: ۱۱، پوهانگ کره جنوبی: ۱۹، ناگویا ژاپن: ۲۱، الوحده امارات: ۲۹.
 
قول صدری به سه بازیکن
مهدی عبدی، فرشاد فرجی و سیامک نعمتی دیروز برای پیگیری برخی امور اداری با مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسه داشتند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این جلسه قول‌هایی درباره رفع مشکلات مالی و پرداخت طلب بازیکنان در سریع‌ترین زمان ممکن داد. سرخ‌‍پوشان حدود ۲۰درصد از اصل قرارداد به همراه آپشن‌ها و پاداش برد مقابل الهلال را دریافت نکرده‌ و برای پیش قرارداد فصل جدید خود هم پولی نگرفته‌اند.
 
دو بازیکن در تیم منتخب
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از اتمام مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به معرفی تیم منتخب پرداخت که سعید آقایی و مهدی ترابی، دو بازیکن پرسپولیس در میان بهترین‌های مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفتند.
 
سوپرجام هوا شد
در حالی که گفته می‌شد دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر فوتبال) و فولاد خوزستان (قهرمان جام حذفی) قرار است قبل از فصل جدید لیگ برتر فوتبال برگزار شود اما طبق اعلام سهیل مهدی، مسئول مسابقات سازمان لیگ، این بازی به درخواست اسکوچیچ پیش از آغاز لیگ بیست و یکم برگزار نمی‌شود و به تعویق افتاده است.
پرسپولیسی‌ها موافق برگزاری بازی سوپر جام قبل از دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بودند تا با آمادگی به مصاف حریف عربستانی خود بروند اما سازمان لیگ با این پیشنهاد مخالفت کرد و سرخ‌پوشان بدون برگزاری دیدار رسمی، به مصاف الهلال می‌روند.
 

Page Generated in 0.0064 sec