printlogo


کد خبر: 235275تاریخ: 1400/6/31 00:00
گلایه نصرالله عبداللهی از برخی توصیه‌ها:
چرا باید جلوی فتح‌الله‌زاده و توفیقی را می‌گرفتم؟!

نصرالله عبداللهی، سرپرست سابق استقلال درباره برخی دستورهای غیررسمی از سوی تصمیم‌گیران باشگاه استقلال دست به افشاگری زده و دلیل عقب‌نشینی خود از سمتش در این باشگاه را بیان کرده است. 
عبداللهی که بشدت بابت این ماجرا ناراحت است، می‌گوید: «یکسری هواداران خیلی خوب دور و بر استقلال بودند و کمک‌های مادی و معنوی می‌کردند. به‌نوعی سوءتفاهم شده بود که اینها علیه تیم توطئه می‌کنند و به من یادآوری می‌کردند اگر ممکن است اجازه نده اینها کنار تیم باشند و من هم گفتم که اصلاً نمی‌توانم چنین کاری را بکنم. یکسری حرف‌ها بود که چرا آقای توفیقی می‌آیند سر تمرین یا هتل و این چیزها ولی اینها صاحبان اصلی تیم هستند.
 امثال من می‌آییم و می‌رویم ولی هواداران همیشه هستند. اختلافات خیلی کوچکی بود ولی من نمی‌توانستم به آقای فتح‌الله‌زاده یا توفیقی بگویم نیا.» سرپرست سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که چه کسانی به شما می‌گفتند اینها نیایند؟ به یک خنده بسنده کرد تا بیش از این وارد حاشیه و زاویه با مدیران باشگاه نشود.
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مشکلات مدیریتی این باشگاه نیز توضیحات تازه‌ای دارد: «من از آقای سجادی خواهش می‌کنم اگر قرار است مدیریت تغییر کند، زودتر تغییر کند تا تیم به سر و سامان برسد. اگر هم قرار است مدیریت تغییر نکند بگذارند همه چیز انجام و اختلافات تمام شود تا تیم شروع به تمرین بکند. 
من چندین سال است که در کنار تیم هستم و همیشه در اوایل فصل چنین اتفاقاتی می‌افتد؛ تغییر مربی و اختلافات مدیریتی که در نهایت به تغییر یکی از اینها منجر می‌شود. من امیدوارم اگر قرار است مدیریت تغییر کند زودتر تغییر کند و اگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد همین مدیریت را پشتیبانی کنند تا بتواند کار را پیش ببرد.» عبداللهی از افرادی که به‌عنوان هوادار به استقلال کمک می‌کنند نیز اینگونه دفاع کرد: «این سوءنظر باید برداشته شود که چنین افرادی برای توطئه می‌آیند. هر مدیریتی که هست باید بیاید با اینها همکاری کنند و تیم را بگردانند. اینها خیلی آدم‌های خوبی هستند و کارشان برای پارسال و امسال نیست و خیلی وقت است که کمک می‌کنند. 
اینها آدم‌های منطقی هستند، با بچه‌ها در تماس هستند و اندازه خودشان را می‌دانند که کی و کجا بیایند و چگونه کمک کنند. باید همه دست به دست هم دهند تا استقلال را درست کنند چراکه هواداران گناه دارند.»

Page Generated in 0.0046 sec