printlogo


کد خبر: 235274تاریخ: 1400/6/31 00:00
استقلال باید حق انتقال را به سایپا بدهد
جلالی در لیست مجیدی ماندنی است

ابوالفضل جلالی بازیکنی که در فصل نقل‌و‌انتقالات از سایپا به استقلال محلق شد در حال حاضر مصدوم است و نمی‌تواند تا دو ماه دیگر در کنار این تیم قرار بگیرد.
جلالی وقتی به استقلال آمد مشخص شد از ناحیه عضله زیر شکم مصدوم است و توانایی حضور در کنار آبی‌ها را ندارد! به همین خاطر تصور می‌شد این بازیکن از لیست استقلال کنار گذاشته شود، اما این اتفاق نیفتاد و از آنجایی که این بازیکن قادر است تا دو ماه دیگر بهبود پیدا کرده و در کنار استقلال قرار بگیرد همچنان در استقلال حضور دارد و مجیدی قصد ندارد این بازیکن تازه‌وارد را کنار بگذارد.
نکته مهم اما اینجاست که استقلالی‌ها تاکنون حق انتقال این بازیکن را به تیم سایپا نداده‌اند و باید تا قبل از پایان فصل نقل‌و‌انتقالات این مبلغ به حساب باشگاه سایپا واریز شود وگرنه استقلالی‌ها حق استفاده از این بازیکن را ندارند.
منتقدان استقلال بر این باورند که مجیدی بازیکنان باکیفیت را جذب نکرده و غیر از حسین‌زاده که برای او آینده درخشانی تصور می‌شود اما سایر بازیکنان جذب‌شده چندان مطلوب نیستند.
استقلال در فصل نقل‌و‌انتقالات بازیکنان زیادی از دست داد و برای فصل آتی شاکله این تیم کاملاً عوض شده است. کارشناسان و اهل فن معتقدند این حجم از تغییرات می‌تواند به ضرر تیم استقلال تمام شده و این تیم به مشکل می‌خورد. در واقع اتفاقاتی که در پیش‌فصل سال‌ها قبل رخ داده دوباره تکرار شده است.
باید باور داشت که این روزها مشکلات استقلال یکی، دوتا نیست و این تیم با اتفاقات عجیبی تاکنون روبه‌رو شده است، اما در لابه‌لای مشکلات عدیده استقلال فعلاً مجیدی و کادر فنی‌اش به کار خود ادامه می‌دهند و بعد از شکست مقابل الهلال و حذف از آسیا، دو سه روزی است که تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و خود را برای لیگ بیست‌و‌یکم آماده می‌کنند.

Page Generated in 0.0045 sec