printlogo


کد خبر: 235267تاریخ: 1400/6/31 00:00
رئال - مایورکا در لالیگا؛ ساعت 23:30
قطار بدون ترمز مادرید

رئال‌مادرید شروع قدرتمندی در فصل 2022-2021 لالیگا داشته و امشب در سانتیاگو برنابئو برابر تیم تازه صعودکرده مایورکا به کمتر از سه امتیاز راضی نمی‌شود. 
تیم کارلو آنچلوتی که در پنج بازی ابتدایی فصل باخت نداشته، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اما حریفش خیلی زود با فضای دسته اول منطبق شده و با هشت امتیاز در رده هشتم قرار دارد.
بعد از جدایی زین‌الدین زیدان، رئال‌مادرید آنچلوتی را برای دومین‌بار به‌عنوان مربی انتخاب کرد و این ایتالیایی شروع خوبی داشته.
 فصل را با پیروزی 4 بر یک مقابل آلاوس شروع کردند اما مقابل لوانته 3 بر 3 مساوی شدند در دیداری که وینیسیوس جونیور به‌عنوان بازیکن جانشین دو گل زد. 
بعد از آن سه برد در لیگ به دست آورده‌اند به اضافه پیروزی برابر اینترمیلان در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان با گل دقیقه 89 رودریگو. این هفته برابر تیم خوب والنسیا تا دقیقه 85 با یک گل عقب بودند اما وینیسیوس و کریم بنزما رئال را به پیروزی رساندند.
رئال حالا با تیمی بازی دارد که شروع قابل قبولی داشته. 
تیم لوییس گارسیا دو برد یک بر صفر برابر آلاوس و اسپانیول، دیگر تیم تازه صعودکرده داشته و برابر رئال‌بتیس و ویارئال -قهرمان لیگ اروپا- مساوی کرده، تنها باختش هم برابر اتلتیک‌بیلبائو بوده است.
 
اخبار تیمی
رئال‌مادرید فهرست بلندبالایی از مصدومان دارد؛ تونی کروس، گرت بیل، دنی سبایوس و مارسلو به این بازی نمی‌رسند و وضعیت فرلان مندی مبهم است. 
در نبود مارسلو و مندی، آنچلوتی هیچ مدافع چپ تخصصی ندارد مگر داوید آلابا که در قلب دفاع چهارنفره به کار گرفته شده و برای همین ناچو باید در سمت چپ بازی کند. 
رهبری خط حمله بر عهده بنزماست که فصل را عالی شروع کرده و در پنج بازی لالیگا شش گل زده و پنج پاس گل داده. 
زوج او در حمله وینیسیوس است که پنج گل زده و دو پاس گل داده با آنکه تنها در سه بازی در ترکیب اصلی بوده.
بعد از تساوی بدون گل برابر ویارئال، بعید است مایورکا برای این بازی تغییرات عمده‌ای در تیمش ایجاد کند و خط دفاعی چهارنفره متشکل از پابلو مافئو، مارتین والینت، برایان اولیوان و خائومه کاستا دست‌نخورده باقی می‌ماند. 
تاکفوسا کوبو که به‌صورت قرضی از رئال‌مادرید به مایورکا رفته، حامی فر نینو مهاجم تیم است در حالی که لی کانگ این، ستاره سابق والنسیا برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می‌کند.
آنتونیو سانچس تنها غایب میهمان در این بازی است ضمن اینکه وضعیت آنتونیو رایو، فرانکو روسو و الکساندر سادلر مبهم 
است.
 
 
 
ترکیب احتمالی:
رئال‌مادرید: کورتوآ؛ کارواخال، آلابا، میلیتائو، ناچو؛ والورده، کاسمیرو، مودریچ؛ وینیسیوس، بنزما، آزار
مایورکا: رینا؛ مافئو، والینت، اولیوان، کاستا؛ کوبو، سویا، بابا، لی؛ نینو، رودریگس
 
منبع: 
اسپورتس‌مول

Page Generated in 0.0068 sec