printlogo


کد خبر: 235266تاریخ: 1400/6/31 00:00
اسپتزیا - یوونتوس در سری A؛ ساعت 20:00
یووه طلسم نبردن را می‌شکند؟

یوونتوس امیدوار است امشب نخستین پیروزی فصل را در زمین اسپتزیا به دست آورد و از منطقه سقوط خارج شود. میزبان هم به‌دنبال دومین پیروزی برابر بانوی پیر است. آنها در سال 2007 وقتی هر دو تیم در سری B بودند، 3 بر 2 یوونتوس را برده‌اند.
یووه هفته قبل در لیگ قهرمانان و برابر مالمو اولین پیروزی این فصل در رقابت‌های رسمی را رقم زد اما در بازگشت به لیگ نتیجه بهتر از تساوی خانگی یک بر یک مقابل میلان نصیبش نشد. آلوارو موراتا دقیقه 4 گل اول بازی را زد و 14 دقیقه مانده به پایان آنته ربیچ بازی را به تساوی کشاند.
دوره دوم مربیگری ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس تا اینجا که طبق برنامه پیش نرفته و بعد از 60 سال بیانکونری نتوانسته در چهار بازی ابتدای فصل برنده شود. با مساوی یکشنبه، بانوی پیر به منطقه سقوط لغزید و همین حالا هشت امتیاز از دو تیم صدرنشین اینتر و میلان عقب است.
در حالی که امثال پائولو دیبالا و موراتا در دوران پساکریستیانو رونالدو در خط حمله بار سنگینی بر دوش دارند اما تزلزل دفاعی مایه نگرانی آلگری است، یووه در تمام 18 بازی آخرش در لیگ گل خورده. آخرین کلین‌شیت این تیم برابر رقیب امشب در اسفند گذشته بود که 3 بر صفر به پیروزی رسیدند و تیمی که در دیگر بازی فصل قبل برابر اسپتزیا 4 بر یک به پیروزی رسیده، حق دارد برای کسب سه امتیاز امیدوار باشد. تیم تیاگو موتا هم با نخستین پیروزی این فصل برابر ونیتزیا دو رده بالاتر از یوونتوس قرار گرفته است؛ تیمی که در سه بازی آخرش مقابل یووه 9 گل خورده بازی سختی دارد و شنبه هم باید با میلان بازی کند.
 
اخبار تیمی
مارتین ارلیچ مدافع میانی اسپتزیا مقابل ونیتزیا مصدوم شد و مدت‌ها نمی‌تواند بازی کند در نتیجه پتکو هریستوف در دفاع سه‌نفره در کنار کلوین آمیان و دیمیتریس نیکلائو بازی خواهد کرد. موتا احتمالاً مثل بازی این هفته از سیستم 3-4-3 استفاده می‌کند و تغییرات تیم زیاد نخواهد بود. ری مانای به‌دنبال راه یافتن به ترکیب اصلی است و این بازیکن قرضی بارسلونا می‌تواند جانشین یانیس آنتیسته در نقش مهاجم نوک شود.
یوونتوس هم دو برزیلی خود، آرتور و کایو ژرژ را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. دو فدریکو در بال‌ها یعنی برناردسکی و کیزا برای بازی میلان آماده شدند که دومی 18 دقیقه بازی کرد و حالا هر دو برای بازی امشب رقابت دارند.
آلگری شاید دوباره تیمش را 2-4-4 بچیند و در این صورت جورجو کیلینی 37ساله و لئوناردو بونوچی در قلب دفاع بازی می‌کنند و ماتیس دلیخت یک‌بار دیگر روی نیمکت می‌نشیند. هافبک‌های میانی، رودریگو بنتانکور و مانوئل لوکاتلی که دو بازی اخیر را در ترکیب اصلی بودند، جای‌شان را حفظ می‌کنند، امثال آرون رمزی و وستون مک کنی هم برای بازی در ترکیب اصلی رقابت دارند.
 
 
 
ترکیب احتمالی:
اسپتزیا: زوئت؛ امی‌ین، هریستوف، نیکلائو؛ فرر، سالا، ماگیوره، باستونی؛ ورده، مانای، گیاسی
یوونتوس: شزنی؛ دانیلو، بونوچی، کیلینی، ساندرو؛ کیزا، بنتانکور، لوکاتلی، برناردسکی؛ دیبالا، موراتا
 

Page Generated in 0.0057 sec