printlogo


کد خبر: 235264تاریخ: 1400/6/31 00:00
منچستریونایتد - وستهم در جام اتحادیه؛ ساعت 22:15
فرصت انتقام

منچستریونایتد و وستهم سه روز پس از بازی در لیگ برتر این‌بار در دور سوم جام اتحادیه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. مردان اوله‌گونار سولشر در لیگ وستهم را 2 بر یک بردند.
آنها به این ترتیب پس از شکست مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان، نتیجه خوبی گرفتند و حالا از 15 امتیاز ممکن در لیگ برتر، 13 امتیاز را به دست آورده‌اند.
پایان پنج سال ناکامی در جام اتحادیه برای برخی طرفداران یونایتد جذاب است، اما این تیم در هفته‌های پیش رو بازی‌های بسیار سختی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان دارد و به این ترتیب بعید نیست وستهم بتواند انتقام شکست در لیگ را از یونایتد بگیرد.
وستهم سه بازی اخیر خود در لیگ برتر را نبرده است. آنها شروعی توفانی داشتند و در لیگ نیوکاسل و لستر و در لیگ اروپا دینامو زاگرب را بردند. اما این تیم در سه بازی اخیر لیگ برتر تنها دو امتیاز گرفته است.
وستهم در دو فصل اخیر جام اتحادیه، در دورهای سوم و چهارم به آکسفورد یونایتد و اورتون باخته و حذف شده است. آنها از فصل 18-2017 تاکنون نتوانسته‌اند از دور چهارم صعود کنند.
منچستریونایتد در چهار بازی اخیر خود مقابل وستهم در تمامی رقابت‌ها پیروز شده است. آخرین باری که وستهم در اولدترافورد پیروز شد به هفته آخر فصل 07-2006 و گل کارلوس توس برمی‌گردد.
یونایتد در این بازی همچنان مارکوس رشفورد و آماد دیالو را ندارد، اما ادینسون کاوانی ممکن است به میدان برود. اوضاع الکس تلس هم نامشخص است. هرچند ویکتور لیندلوف و اریک بایی ممکن است به این بازی برسند، بازگشت برای فیل جونز هنوز زود است.
امثال دونی فن‌دبیک، دیوگو دالوت و آنتونی مارسیال در ترکیب حضور خواهند داشت و شاید تام هیتون به‌دلیل اینکه دین هندرسون هنوز کاملاً آماده نیست، در دروازه یونایتد حضور یابد.
میکاییل آنتونیو، مهاجم وستهم پس از پایان محرومیتش به‌عنوان تک‌مهاجم بازی خواهد کرد. وینستون رید تنها غایب تیم میهمان به‌دلیل مصدومیت است.
لوکاژ فابیانسکی در بازی لیگ با یونایتد نمایش قدرتمندی داشت، اما احتمالاً جایش را به آلفونس آرئولا خواهد داد. دکلان رایس و توماس سوچک هم استراحت خواهند کرد و مارک نوبل و الکس کرال در خط میانی حضور می‌یابند.
عیسی دیوپ و آندری یارمولنکو هم گزینه‌های دیگری برای دیوید مویس هستند.
 
 
‌ترکیب احتمالی
منچستریونایتد: هیتون؛ دالوت، بایی، لیندلوف، شاو؛ فن‌دبیک، ماتیچ؛ سانچو، ماتا، لینگارد؛ مارسیال
وستهم: آرئولا؛ فردریکس، داوسون، دیوپ، ماسواکو؛ کرال، نوبل؛ یارمولنکو، ولاسیچ، بن‌رحمه؛ آنتونیو
 

 


Page Generated in 0.0045 sec