printlogo


کد خبر: 235263تاریخ: 1400/6/31 00:00
متز - پاری‌سن‌ژرمن در لیگ یک؛ ساعت 22:30
مسی مصدوم شد

اخبار مربوط به لیونل مسی خیلی زود به همه دنیا مخابره می‌شود اما بر خلاف هربار، این مرتبه خبری از تعداد گل‌ها و پاس‌های گل او نیست بلکه واکنش او به تصمیم موریسیو پوچتینو برای تعویضش در دقیقه 76 بازی با لیون باعث جلب توجه شده است؛ اتفاقی که پیروزی سخت و ارزشمند برابر یکی از مدعیان قهرمانی را تحت‌الشعاع قرار داد. بعد از اینکه اشرف حکیمی جای مسی را در زمین گرفت، مسی در خروج از زمین، دست مربی هموطنش را رد کرد.
اما روزنامه اوله آرژانتین به یک مصاحبه قدیمی رجوع کرده و یادآور شده شماره 10 تیم ملی آرژانتین در سال 2019 گفته: «دوست ندارم تعویض شوم. ترجیح می‌دهم از ابتدا در زمین نباشم اما تا آخر باشم. خیلی بازی‌ها در دقایق پایانی تکلیف‌شان روشن می‌شود. شما فضای بیشتری پیدا می‌کنید، بازیکنان حریف خسته هستند. دقایق پایانی برایم از دقایق اولیه لذت‌بخش‌تر هستند.»
حالا باید دید پوچتینو برای ادامه فصل و از بازی امشب به خواسته بهترین بازیکن جهان اهمیت می‌دهد یا اولویت‌های شخصی‌اش که برای موفقیت تیم در نظر گرفته، برایش ارجحیت دارد. شماره 30 جدید پاری‌سن‌ژرمن به این «ابر تیم» آورده شده تا رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان را عملی کند. مسی تا اینجا نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او 190 دقیقه در سه بازی برای تیم پاریسی به میدان رفته و هنوز گل نزده و پاس گل نداده است. اما تیم پرستاره پاریس روند خوبی داشته و امشب در زمین متز به‌دنبال حفظ رکورد صددرصدی خود و رسیدن به هفتمین پیروزی در همین تعداد بازی است. میزبان امشب در شش بازی خود سه تساوی و سه برد داشته و با سه امتیاز در قعر جدول لیگ فرانسه قرار دارد؛ در واقع این تیم در 17 بازی آخر خود در لیگ تنها یک برد داشته برابر تیم دیژون که حالا به دسته دوم سقوط کرده و تیم فردریک آنتونتی در 11 بازی آخرش در استاد سن سیمفورین بردی به دست نیاورده.
پاری‌سن‌ژرمن که با گل وقت‌های تلف‌شده مائورو ایکاردی لیون را شکست داد، با پنج امتیاز اختلاف نسبت به مارسی در صدر جدول تثبیت شده و به‌طور متوسط هر بازی سه گل زده. تیم پوچتینو همچنین در 11 بازی خارج از خانه آخرش 10 برد و یک تساوی داشته. پاریس همچنین در 10 بازی آخرش برابر متز به پیروزی رسیده است.
 
اخبار تیمی
آنتونتی امیدوار است سفیان الوکاش و متیو اودول به بازی پاریس برسند اما توماس دلاین برای این بازی آماده نمی‌شود. کوین اندورام هم تا ماه آینده نمی‌تواند بازی کند اما فرید بولایا و اوپا انگوته شرایط مسابقه را به دست آورده‌اند. اما پاریسی‌ها احتمالاً برای نخستین‌بار می‌توانند از سرخیو راموس در ترکیب خود استفاده کنند هرچند آخرین خبر از تیم پزشکی پاریس این بود که قبل از بازی با لیون تنها توانست انفرادی تمرین کند.
مارکو وراتی و خوان برنات تا مدتی نمی‌توانند تیم پوچتینو را همراهی کنند اما کالین داگبا و لایوین کورزاوا، دو مدافع کناری تیم‌ که بازی با لیون را از دست دادند، به بازگشت نزدیک شده‌اند. اما تیم تغییراتی خواهد داشت. اشرف حکیمی و عبدو دیالو به‌جای تیلو کرر و نونو مندز در ترکیب قرار می‌گیرند و ایکاردی هم امیدوار است به‌خاطر گل حساسش به لیون و با توجه به ناآماده بودن کیلیان امباپه در ترکیب اصلی جایی پیدا کند.
عصر روز گذشته MRI نشان داد مسی مشکل دارد و به بازی امشب با متز نمی‌رسد. او از لیست تیم کنار 
گذاشته شد.
 
‌ترکیب احتمالی
متز: اوکیدیا؛ کویاته، برون، اودول؛ سنتونزه، مایگا، سار، یاده؛ گوایه، بولایا؛ نیانه
پاری‌سن‌ژرمن: دوناروما؛ حکیمی، مارکینیوش، کیمپمبه، دیالو؛ پاردس، اررا؛ دی‌ماریا، امباپه، نیمار؛ ایکاردی
 

 


Page Generated in 0.0056 sec