printlogo


کد خبر: 235257تاریخ: 1400/6/31 00:00
خبر و مصاحبه

 با شکست برابر حریف 17 ساله رقم خورد
حذف زودهنگام نیما عالمیان در قطر
عالمیان با شکست در اولین دیدار خود از مسابقات تنیس روی میز «استارکانتندر» قطر حذف شد.
در چارچوب مسابقات تنیس روی میز استارکانتندر که به میزبانی قطر در جریان است، نیما عالمیان دیروز نخستین دیدار خود را مقابل «جانگ سئونگیل» از کره جنوبی با نتیحه ۳ به یک واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
نیما عالمیان ۲۸ ساله در حالی در این دیدار متحمل شکست شد که حریف کره‌ای‌اش تنها ۱۷ سال داشت. عالمیان در دور نخست مسابقات استراحت داشت.
دیروز همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده کشورمان مقابل نماینده کشور میزبان به نام «احمد الواقی» به پیروزی سه بر صفر دست یافت و به مرحله سوم راه پیدا کرد.
امین احمدیان دیگر نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز استارکانتندر قطر است. او در دور نخست مسابقات برابر «فاندو منگ» از آلمان ۳ بر صفر باخت و حذف شد.
 
 
فرانک پرتوآذر:برنامه ریزی و هزینه  با خودم است
دختر رکابزن ایران در شرایطی که برنامه‌های تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان نامشخص است، به تنهایی برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود.
بازی‌های آسیایی هانگژو یک سال دیگر برگزار می‌شود اما وضعیت تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ایران (پیست، جاده و کوهستان) نامشخص است. این تیم‌ها نه سرمربی دارند و نه برنامه اردویی. در این شرایط دختر رکابزن ایران به تنهایی مشغول آماده‌سازی خود برای بازی‌های آسیایی است.
فرانک پرتوآذر از آنجا که می‌داند حضور در مسابقات بین‌المللی و درجه یک جهان چقدر در پیشرفتش تأثیر دارد، در این مسابقات شرکت می‌کند و نکته جالب این است در هر مسابقه صفر تا ۱۰۰ کارهایش را به تنهایی انجام می‌دهد. 
او که به تازگی از چند مسابقه اروپایی از جمله قهرمانی جهان بازگشته است در مورد وضعیت خود پس از این رقابت‌ها می‌گوید: «من بارها گفته‌ام که اولویتم کسب بهترین مدال در باز‌های آسیایی است و هر برنامه‌ای که دارم، برای رسیدن به این مدال است. نیاز است فدراسیون برنامه‌ریزی داشته باشد و حمایت کند چون این قدرت در ما وجود دارد که به مدال بازی‌های آسیایی برسیم.
قبلاً گفته بودم سطح مسابقاتی که من شرکت می‌کنم، بالا است و فشار زیادی هم از لحاظ جسمی و هم روانی به من وارد می‌کند.
 از طرفی تمام هماهنگی کارها بر عهده خودم بود. به زودی وارد فصل بدنسازی و آماده شدن برای بازی‌های آسیایی می‌شوم.»
پرتوآذر در مورد تأمین هزینه‌های حضور در مسابقات اروپایی می‌گوید: «هزینه‌ها را خودم پرداخت کردم البته قول‌هایی داده شده است که کمک کنند.»
 
 
اعزام تیم جوجیتسوی برزیلی به ابوظبی
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از اعزام تیم جوجیتسو برزیلی برای اولین بار به مسابقات جهانی ابوظبی در آبان ماه خبر داد.
یاشار میردامادی در این خصوص تأکید دارد که مسابقات جهانی جوجیتسو برزیلی از ۲۴ آبان در ابوظبی امارات برگزار می‌شود و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت. تیم ایران نیز برای نخستین بار مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در این مسابقات دریافت کرده است. 
گویا برای شناسایی نفرات برتر این رشته هفته گذشته رقابت انتخابی تیم ملی برگزار شده است. بر همین اساس، اولین اردوی آمادگی این رشته از ۱۷ مهر با حضور ۲۳ نفر در بخش مردان آغاز می‌شود. 
در بخش زنان نیز در صورت اعزام و با صلاحدید کادر فنی ۳ نفر به اردوی آمادگی دعوت می‌شوند.
 در نهایت نیز ۱۵ نفر مرد و ۳ نفر زن در صورت تأیید کادر فنی به مسابقات جهانی جوجیتسو برزیلی اعزام می‌شوند.
 

Page Generated in 0.0047 sec