printlogo


کد خبر: 235256تاریخ: 1400/6/31 00:00
خبر

قلعه‌نویی به مصاف سپاهان می‌رود
تیم سپاهان از شنبه هفته گذشته تمرینات خود را در زمین پژوهشگاه صنعت‌نفت آغاز کرده و این اردو فرصتی برای محرم نویدکیا است تا علاوه بر شرکت در کلاس‌های مربیگری برای دریافت مدرک A مربیگری، شاگردانش را هم زیر نظر داشته باشد. در سوی دیگر تیم گل گهر سیرجان هم پس از اینکه تمریناتش را دو هفته در تهران و کمپ الیاف برگزار کرد، چند روزی را هم در سیرجان سپری کرد و پس از واکسینه شدن بازیکنان، آبی‌پوشان به تهران بازگشتند و تمریناتشان را در کمپ الیاف از سر گرفته‌اند. گل‌گهر تا پیش از این، دو بازی دوستانه مقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان برگزار کرده و سپاهان هم با همکاری باشگاه سیرجانی توانسته یک بازی دوستانه مقابل نساجی در کمپ الیاف که محل تمرین سپاهان است، برگزار کند. حالا این دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که بی‌شک تقابل امیر قلعه‌نویی مقابل تیم محرم نویدکیا شاگرد سابقش حساسیت‌ها و نکات قابل توجه زیادی خواهد داشت؛ دیداری که قرار است فردا (پنجشنبه) به میزبانی گل‌گهر برگزار شود.
 
نیکپور سومین گلر گل‌گهر برای فصل جدید
امیرحسین نیکپور دروازه‌بان تیم‌ جوانان ایران با عقد قراردادی پنج‌ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست. نیکپور دروازه‌بان ۱۹ ساله و عضو سابق باشگاه سپاهان است که در کارنامه‌ فوتبالی‌‌اش، سابقه بازی در تیم‌های رده نوجوانان و جوانان ایران هم دیده می‌شود. او همچنین در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های جوانان در تهران یکی از بهترین‌های تیم‌ ملی بود و توانست در هر سه بازی تیم ملی جوانان، دروازه خود را بسته نگه ‌دارد. نیکپور بعد از محسن فروزان و امیرحسین اکبرمنادی، سومین دروازه‌بانی است که این فصل جذب گل‌گهر سیرجان شده.
 
خوشه‌طلایی در ساوه ماند
بعد از اینکه مسئولان خوشه‌طلایی در اظهارات غیررسمی خود اعلام کردند امسال رغبتی برای ادامه فعالیت‌های ورزشی ندارند، اواخر هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولین ورزشی استان همدان و حسین پرویزی مالک خوشه‌طلایی ساوه در همدان برگزار شد که توافقات مبنی بر انتقال امتیاز ظرف دو روز به همدان صورت گیرد.با این حال دیروز مشخص شد با جدی شدن انتقال، مسئولان استان مرکزی با خروج این تیم موافقت نکرده و خواهان ادامه فعالیت ورزشی این باشگاه در ساوه شده‌اند. به همین منظور مالک باشگاه خوشه‌طلایی این انتقال را مسکوت گذاشته و دیگر پاسخی به همدانی‌ها برای پیگیری روند انتقال نداده تا اینطور به نظر برسد که خوشه‌طلایی در ساوه ماندنی است.
 
غیبت عجیب محمدی 
در تمرینات تراکتور
هادی محمدی مدافع تراکتور که با این تیم قرارداد دارد چند روزی است در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت نمی‌کند. محمدی چند روز پیش در مصاحبه‌ای در مورد شرایط تراکتور و از دست دادن بازیکنان مهم فصل گذشته صحبت کرد و شایعاتی در این زمینه مطرح شده بود که باشگاه تراکتور بابت این مصاحبه از محمدی ناراحت است. محمدی و باشگاه تراکتور در اینستاگرام یکدیگر را آنفالو کرده‌اند ولی بحث اختلاف طرفین در مورد مصاحبه این بازیکن نیست. باشگاه تراکتور و محمدی در مورد برخی مسائل دیگر اختلاف دارند و باید دید در روزهای آینده شرایط مدافع سرخپوشان تبریزی به کجا خواهد رسید. محمدی یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و به نظر می‌رسد تا چند روز دیگر شرایط این بازیکن مشخص خواهد شد.
 
 مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور
باشگاه تراکتور دوشنبه از جذب سجاد حیدری، مهاجم ۳۰ ساله کرمانی خبر داد. این بازیکن در حالی با قرارداد دو ساله به جمع شاگردان فیروز کریمی پیوست که از حدود دو هفته پیش با مدیران تراکتور به توافق رسیده بود اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نتوانسته بود قراردادش را امضا کند. مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور اما موضوع دیگری است؛ او از تیر ۹۹ (اواخر لیگ نوزدهم) که در عضویت شاهین بوشهر بود، در هیچ بازی‌ رسمی‌ای در لیگ برتر و لیگ دسته یک به میدان نرفته. بخشی از دوری طولانی‌مدت حیدری از مستطیل سبز (بیش از یک فصل) به دلیل مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی بود اما پس از بهبودی هم بدون تیم ماند تا این که دوشنبه برای لیگ بیست و یکم به تراکتور پیوست.
 
اردوی ۱۴ روزه آبادانی‌ها قبل از شروع لیگ
تیم صنعت‌نفت آبادان که پس از انتخاب منصوریان به‌عنوان سرمربی، تمرینات خود را در اراک آغاز کرده بود، از شنبه آینده یک اردوی آماده‌سازی در کردان به مدت ۲ هفته و با انجام ۳ بازی دوستانه برگزار می‌کند. باشگاه صنعت‌نفت آبادان برنامه‌ریزی کرده تا این تیم در اردوی کردان سه بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری هوادار تهران و مس رفسنجان و یک مسابقه با تیم لیگ یکی سایپا برگزار کند. نقل و انتقالات صنعت‌نفت آبادان تا شنبه به اتمام می‌رسد تا این تیم با تمام نفرات جدید و بازیکنانی که تمدید قرارداد کرده‌اند، به اردوی کردان برود.
 

Page Generated in 0.0053 sec