printlogo


کد خبر: 235253تاریخ: 1400/6/31 00:00
نتایج فصل گذشته ذوب‌آهن تکرار نمی‌شود
ابراهیمی: پارسال می‌گفتند چرا از طریق ما نیامدی
ذوب‌آهن یکی از باشگاه‌هایی است که ساختار بسیار خوبی دارد و می‌تواند برای هر فوتبالیستی یک باشگاه ایده‌آل برای تمرین و فوتبال باشد. من هم بعد از اینکه با آقای تارتار صحبت کردم و از آنجا که شناخت خوبی هم از ایشان داشتم، ترجیح دادم در خدمت تیم ذوب‌آهن باشم و از این بابت خیلی خوشحالم

گفت و گو
جعفر برزگر   
 
ذوب‌آهن در لیگ بیستم ضعیف‌ترین نتایج تمام تاریخ خود را به دست آورد و خیلی هم خوش‌شانس بود که سایپا در بازی با گل‌گهر پنالتی‌اش را از دست داد و با شکست به خانه برگشت که اگر آن بازی مساوی شده بود، الان سایپا لیگ برتری مانده بود. به همین دلیل مسئولان باشگاه اصفهانی خیلی زود با تغییر سرمربی به فکر بازگشت به روزهای خوب‌شان افتادند. بر همین اساس در گام اول مهدی تارتار سرمربی پیکان را به خدمت گرفتند و این مربی هم نفرات مورد نظرش را جذب کرد. یکی از این تازه‌واردها، حسین ابراهیمی بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان است. او فصل گذشته هم قراردادی با این تیم امضا کرد اما چند ساعت بعد، آن را فسخ کرد.
 
یک سال گذشت تا دوباره به ذوب‌آهن برگردید.
 حتماً تقدیر و خواست خدا بود که آن اتفاقات بیفتد و من دوباره به فولاد برگردم تا اولین قهرمانی جام حذفی را با آنها جشن بگیریم. تا قبل از اینکه مصدوم شوم شرایط خوب بود اما با اتفاقی که رخ داد، چند ماه عقب افتادم و از آن طرف شرایط تیم هم خوب پیش می‌رفت و من از ترکیب اصلی جا ماندم ولی در نهایت با قهرمانی حذفی تمام شد که برای همگی ما اتفاق خوبی بود و هواداران فولاد هم بسیار از این موضوع خوشحال شدند. الان هم خیلی دوست ندارم درباره فصل گذشته حرف بزنم اما هیچ‌وقت در تمام سال‌هایی که فوتبال بازی کردم با دلال‌بازی و این مسائل جایی نرفتم و به من می‌گفتند چرا از طریق ما وارد نشدی، شاید در همین حد توضیح دادن کافی باشد. امسال هم که فصل تمام شد آقای نکونام لطف داشتند و وقتی صحبت می‌کردیم گفتند اگر جایی بروند یا در فولاد ماندنی شوند با من هم ادامه همکاری می‌دهند که این اتفاق نیفتاد.
چرا ذوب‌آهن را انتخاب کردی؟
 ذوب‌آهن یکی از باشگاه‌هایی است که ساختار بسیار خوبی دارد و می‌تواند برای هر فوتبالیستی یک باشگاه ایده‌آل برای تمرین و فوتبال باشد. من هم بعد از اینکه با آقای تارتار صحبت کردم و از آنجا که شناخت خوبی هم از ایشان داشتم، ترجیح دادم در خدمت تیم ذوب‌آهن باشم و از این بابت خیلی خوشحالم. در سال‌های گذشته هم آقامهدی تیم‌هایی که دچار بحران بوده را تحویل گرفته و شرایطش را سر و سامان داده است. نفت مسجدسلیمان، پارس جنوبی جم و پیکان از همین تیم‌ها بود، در هر صورت ایشان کارشان را به لحاظ فنی خیلی خوب بلد هستند.
چقدر امیدوارید نتایج فصل گذشته تکرار نشود؟
 فصل گذشته ما اینجا نبودیم و نمی‌دانیم به طور دقیق چه اتفاقاتی افتاده اما الان با تغییر کادر فنی، این امیدواری کاملاً ایجاد شده که فصل خوبی را در پیش داشته باشیم. اما به همان دلایلی که اشاره کردم شک نکنید ذوب‌آهن شرایط خوبی را در فصل پیش رو تجربه خواهد کرد و ان‌شاءالله بتوانیم با کمک بچه‌ها و درایت کادر فنی فصل خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. البته برای اینکه ذوب‌آهن دوباره به اوج برگردد یک فصل، زمان کافی نیست و به نظرم باید ۲، ۳ فصل زمان داد تا سرمربی تیم به اهداف بلندمدتش برسد. مدیریت باشگاه هم خوشبختانه همین برنامه را دارند که امیدوارم با حمایت هواداران این اتفاق بیفتد. مطمئنم تمامی بچه‌ها اینجا مثل من انگیزه دارند و ذوب‌آهن را از شرایط بدش با کمک آقای تارتار خارج خواهیم کرد. می‌خواهم امسال بهترین سال فوتبالی‌ام را پشت سر بگذارم.
شرایط فعلی تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 برنامه ما تا شروع فصل مشخص است و همه می‌دانیم چه روزهایی تمرین و بازی داریم. خدا را شکر تمرینات منظم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را هم انجام دادیم و خوشبختانه همه چیز بر اساس نظم و ترتیب انجام می‌شود و قطعاً تا شروع لیگ آمادگی‌مان هم بیشتر خواهد شد.
به نظرت فصل جدید فوتبال با حضور هواداران برگزار خواهد شد؟
 حقیقتش را بخواهید یک فصل بدون حضور آنها بازی کردیم و به شدت جای خالی‌شان احساس می‌شد. البته الان خدا را شکر روند واکسیناسیون خیلی سرعت گرفته و همه ما امیدواریم با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسینه شدن مردم شاهد حضور این عزیزان در استادیوم‌ها هم باشیم که فوتبال بدون آنها جذابیت همیشگی‌اش را ندارد.
 

Page Generated in 0.0062 sec