printlogo


کد خبر: 235250تاریخ: 1400/6/31 00:00
لژیونرها

 قایدی «پادشاه» اماراتی‌ها شد
ستاره ایرانی شباب الاهلی لقب «پادشاه» را از اماراتی‌ها گرفت.  مهدی قایدی ستاره فصل گذشته استقلال با درخشش برای شباب الاهلی در هفته گذشته لیگ برتر فوتبال امارات، به تیتر یک رسانه‌ها و فضای مجازی این کشور تبدیل شده است.
قایدی در بازی هفته گذشته شباب الاهلی مقابل شارجه ناجی و ستاره بلامنازع تیمش بود. او 2 گل به ثمر رساند و یک گل را ساخت تا شباب الاهلی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد.
 
 
رکورد خاص طارمی در فوتبال باشگاهی پرتغال
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در فوتبال باشگاهی پرتغال آماری قابل‌توجه از خود بر جای گذاشته است. طارمی در پیروزی 5 بر صفر خانگی یکشنبه شب پورتو مقابل موریرنزه در هفته ششم لیگ برتر پرتغال در دقایق 34 (پنالتی) و 71 موفق به گلزنی شد تا شمار گل‌های زده خود در فصل جاری را به سه گل در هفت بازی برساند.
روزنامه «اُ ژوگو» پرتغال در گزارشی به رکورد خاص مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان ورودش به فوتبال باشگاهی پرتغال پرداخته است. این نشریه پرتغالی نوشت؛ مهدی طارمی رکورد صددرصد گلزنی از روی ضربات پنالتی را در فوتبال باشگاهی پرتغال دارد.
بر اساس این گزارش؛ طارمی 29 ساله از زمانی که در سال 2019 به ریو آوه پیوست، تاکنون 11 پنالتی در فوتبال باشگاهی پرتغال زده است که همگی را تبدیل به گل کرده است. مهاجم تیم ملی کشورمان از این بین هفت پنالتی را در ریو آوه و چهار پنالتی را در پورتو گل کرده است.
طارمی که دومین فصل حضورش در پورتو را تجربه می‌کند، فصل گذشته هم برای این تیم درخشان ظاهر شد و در 48 بازی آمار 23 گل‌زده را به ثبت رساند.
 
 
توضیح سرمربی زنیت درباره نوع آسیب‌دیدگی آزمون
سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ درباره نوع آسیب‌دیدگی سردار آزمون توضیح داد. به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ، سرگئی سماک درباره دلیل غیبت سردار آزمون در بازی شب گذشته برابر روبین‌کازان گفت: «سردار آزمون مشکل التهاب ماهیچه‌ای دارد و طبق بررسی ما مشخص شد که با هیچ بحرانی مواجه نیست. امیدواریم در مدت زمان کوتاهی سردار آزمون از این وضعیت خارج و آماده بازی بعدی  زنیت شود.»
زنیت در غیاب سردار آزمون روبین‌کازان را شکست داد و با 20 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه باقی ماند.
 

 


Page Generated in 0.0049 sec