printlogo


کد خبر: 235243تاریخ: 1400/6/30 00:00
همه حواس‌ها به مسی است اما...
امباپه دوبار هو شد!

در برد 2 بر یک پاری‌سن‌ژرمن برابر لیون، لیونل مسی تعویض شد و نسبت به این تصمیم سرمربی تیمش واکنش تندی نشان داد. همه توجه‌ها به او بود، اما در کنار این اتفاق، کیلیان امباپه هم پیش از بازی، دوبار از سوی تماشاگران هو شد.
این مهاجم 22ساله که در کنار نیمار و مسی در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت، چهره نامحبوبی در پایتخت فرانسه شده است، چراکه حاضر نیست قرارداد جدیدی با باشگاهش امضا کند.
امباپه به برخی از بهترین دوستانش گفته با پایان قراردادش، به رئال‌مادرید خواهد پیوست و این باعث ناراحتی طرفداران او در پی‌اس‌جی شده است.
از این‌رو برخی تماشاگران تیم میزبان یک ساعت قبل از مسابقه که نام امباپه از بلندگوهای ورزشگاه اعلام شد، او را هو کردند. دقایقی پیش از مسابقه هم ترکیب اصلی تیم خوانده شد و این‌بار هم وقتی نوبت به نام او رسید، باز هم او هو شد.
واکنش نشان دادن به امباپه تبدیل به یکی از عادت‌های طرفداران پی‌اس‌جی شده است. آنها در دیدار هفته گذشته برابر کلرمون و در دیدار ماه گذشته برابر استراسبورگ هم همین کار را انجام داده بودند.
آمازون پرایم که دارد مستند پی‌اس‌جی را می‌سازد، هیچ اشاره‌ای به این اتفاق نکرده است و کارگردان این مستند توجه خود را معطوف به اولین حضور لیونل مسی در ترکیب ثابت در پارک دو پرنس کرده است.
امباپه، مسی و نیمار برای اولین‌بار در بازی مقابل بروخه در لیگ قهرمانان به‌صورت هم‌زمان به میدان رفتند و البته تیم‌شان در آن مسابقه نتیجه خوبی نگرفت. بروخه موفق شد پی‌اس‌جی را با تساوی یک بر یک متوقف کند. این تیم در برابر لیون هم مشکل داشت و به‌سختی پیروز شد.
رئال‌مادرید در تابستان دو پیشنهاد دیرهنگام برای جذب امباپه ارائه کرد، اما پی‌اس‌جی حاضر نشد آنها را بپذیرد. در هر صورت احتمال رفتن او به رئال در ژانویه وجود دارد.
 

Page Generated in 0.0058 sec