printlogo


کد خبر: 235235تاریخ: 1400/6/30 00:00
به جوانان فرصت بدهیم
ستاره‌ای به نام صابر

ناصر شهنازی – مربی سابق تیم ملی والیبال
 
به جامعه ورزش، ملت ایران، بازیکنان تیم ملی و کادر فنی، قهرمانی را تبریک می‌گویم. پس از بازی‌های المپیک و لیگ ملت‌ها شرایط کمی نامساعد شد و قهرمانی در آسیا مرهمی شد که از اتفاقات گذشته دور بمانیم.
نتایج گذشته کمی نگاه مردم را نسبت به والیبال تغییر داده بود. امیدوارم با این قهرمانی شرایط بهتر شود و مردم مانند گذشته والیبال را دوست داشته باشند. به دلیل اینکه مدتها بود مقابل ژاپن نتیجه را واگذار می‌کردیم، قهرمانی در آسیا دلچسب بود. پیروزی مقابل ژاپن برای تیم ملی والیبال ایران که دستخوش تغییرات شده، بسیار خوب بود. امیدوارم این پیروزی پیشزمینه‌ای باشد برای آینده تا با شرایط بهتر در رقابت‌ها شرکت کنیم.
درخشش صابر کاظمی در این مسابقات یکی از نقاط قوت تیم ما محسوب می‌شد. صابر کاظمی در این مسابقات فوق ستاره بود و بار حملات بر دوش او بود. با وجود آسیب دیدگی، رشادت به خرج داد و با تمام وجود والیبال بازی کرد و در شرایط حساس به کمک تیم ملی آمد. صابر کاظمی در امتیازهای حساس بسیار خوب بازی کرد. در عین حال که سایر بازیکنان نیز تلاش خود را کردند اما نقش صابر کاظمی در کسب امتیازهای حساس بسیار قابل توجه بود.
بازیکنان جوان باید تجربه بازی مقابل تیم‌های بزرگ دنیا را کسب کنند تا حرفه‌ای‌تر شوند و این مسیر محقق نمی‌شود مگر آنکه به آنها فرصت بیشتری دهیم. بازی‌های قهرمانی آسیا به آنها نیز کمک خواهد کرد اما بهتر است آنها را مقابل تیم‌های بزرگ دنیا قرار دهیم تا حرفه‌ای‌تر شوند.
 

Page Generated in 0.0052 sec