printlogo


کد خبر: 235227تاریخ: 1400/6/30 00:00
خبر

بهبودی الفرج
محمد البریک، عبدالله عطیف، سلمان الفرج، ناصر الدوسری، اندریا کاریلو، سالم الدوسری و سعد الناصر، 7 بازیکن مصدوم الهلال در حال حاضر هستند که دیروز خبر رسید کاپیتان آبی‌های ریاض به بهبودی کامل دست پیدا کرده ضمن اینکه به نظر می‌رسد غیر از عطیف بقیه این بازیکنان مصدوم برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده شوند. سایت «اسپورت 360» عربستان خبر داد سلمان الفرج کاپیتان الهلال بهبودی خود را به صورت کامل به دست آورده و آماده بازی با الشباب در هفته ششم لیگ برتر عربستان است.
 
 
تیم پیوس حریف دوم
بعد از قطعی شدن بازی پرسپولیس با پیکان در روز سوم مهر، طبق صحبت‌های مسئولان تیم پرسپولیس با کادرفنی تیم لیگ یکی شهرداری آستارا، سرخ‌پوشان دومین دیدار خود را با شاگردان فرشاد پیوس و به احتمال فراوان در تاریخ 9 مهر برگزار می‌کنند. پرسپولیسی‌ها در حال بررسی وضعیت تیم‌های مختلف برای انتخاب سومین و آخرین حریف تدارکاتی‌شان هستند. کاروان این تیم 21 مهر با پرواز چارتر و همراه با نفرات ملی‌پوش خود برای برگزاری دیدار با الهلال که 24 مهر برگزار می‌شود به ریاض می‌روند.
 
 
اسکوچیچ در ریاض
گفته می‌شود احتمال دارد دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی نیز برای تماشای مسابقه حساس الهلال – پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان برود. اسکوچیچ پیش از شیوع ویروس کرونا و در روزهای آغازین سرمربیگری خود در تیم ملی برای تماشای دیدارهای آسیایی استقلال و پرسپولیس به کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس سفر می‌کرد و این مسأله برای بازیکنان هر دو تیم در زمستان سال ۹۸ جالب توجه بود.
 
 
ملک فهد یا فیصل بن فهد؟
محل برگزاری بازی حساس الهلال – پرسپولیس هنوز به صورت رسمی از سوی ‌ای اف سی اعلام نشده است. دیروز برخی رسانه‌ها نوشتند الهلالی‌ها می‌خواهند بازی در ورزشگاه فیصل بن فهد برگزار شود که 60 هزار نفری است و با توجه به اینکه می‌توانند نیمی از سکوها را پر کنند، اینطوری تماشاگر بیشتری خواهند داشت اما استادیوم ملک فهد 22500 نفر گنجایش دارد که از ابتدا صحبت از برگزاری مسابقه فوق در این ورزشگاه بود آن هم با 40 درصد گنجایش که حدود 14 هزار نفر می‌شود.

Page Generated in 0.0052 sec