printlogo


کد خبر: 235218تاریخ: 1400/6/30 00:00
نباید لیگ را از دست بدهیم
پاشازاده: به شایعات توجه نکنید، حامی مجیدی هستیم

مهدی پاشازاده به‌تازگی عنوان معاونت ورزشی باشگاه استقلال را بر عهده گرفته و قرار است گرداننده برخی مسائل در پس پرده باشد. حتی از او به‌عنوان جانشین احتمالی پرویز مظلومی در هیأت‌مدیره نیز یاد می‌شود. اگر مظلومی برود احتمالاً او بر این مسند خواهد نشست. پاشازاده اما تمرکزش را روی حمایت از مجیدی و بهبود اوضاع استقلال گذاشته است.
 
به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال در شرایط نسبتاً ناآرام کنونی چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟
هدفی جز آرام کردم پیرامون استقلال نداریم و این عزم در میان اعضای هیأت‌مدیره و همچنین دیگر مسئولان وجود دارد. نباید اجازه دهیم حواشی ما را از مسیری که داریم دور کند. نگاه من این است که باید فضا را به سمت آرامش هرچه بیشتر ببریم. ما زمان زیادی تا آغاز لیگ نداریم. چشم به هم بزنیم لیگ شروع می‌شود و باید آمادگی کافی برای شروع لیگ را داشته باشیم.
استقلال هر فصل در ابتدای لیگ نتایج ناامیدکننده‌ای می‌گیرد و دقیقاً اشاره شما درست است که باید مقدمات حضوری با قدرت در لیگ آینده فراهم شود.
 در سال‌های اخیر ما بشدت از این موضوع لطمه خوردیم. تا آمدیم خودمان را جمع کنیم دیدم امتیازهایی از دست رفت. نباید اجازه بدهیم همان اتفاقات تکرار شود.
شاید نگرانی هواداران استقلال هم بیشتر از این ناحیه باشد.
 من هواداران استقلال را درک می‌کنم. آنها نگران آینده استقلال هستند و گاهی که در کوچه و خیابان با آنها برخورد می‌کنم نگرانی خودشان را انتقال می‌دهند. البته تفاوت زیادی هست بین هواداران واقعی ما و کسانی که بی‌حساب و کتاب حرف می‌زنند و گاهی توهین هم می‌کنند. ما باید این دو مقوله را از هم جدا کنیم. من شک ندارم اگر فضا آرام باشد مجیدی و همکارانش با آرامش بیشتری کار را پیش خواهند برد. ایجاد تشنج به ضرر همه ماست و دودش در چشم خودمان می‌رود. نباید وضعیتی به وجود آوریم که جمع کردن آن مشکل شود.
در روزهای گذشته شایعات متعددی درباره قطع همکاری با مجیدی به گوش خورده است. آیا این موضوع صحت دارد؟
 هرگز اینطور نیست. مجیدی سرمربی استقلال است و ما از او حمایت می‌کنیم و امیدواریم در ادارمه کارش موفق باشد.

Page Generated in 0.0046 sec