printlogo


کد خبر: 235202تاریخ: 1400/6/30 00:00
خبر

حیدری خرید جدید تراکتور
باشگاه تراکتور به بازیکنان جدید این تیم اطمینان داده که تا پایان هفته پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز خواهد شد و تا موعد بعدی بدهی این باشگاه به بازیکنان سابق، خریدهای جدید می‌توانند قراردادشان را ثبت کنند. از این رو سجاد حیدری که با نظر فراز کمالوند به تبریز دعوت شده بود، دیروز در باشگاه تراکتور حضور یافت و قرارداد ۲ ساله امضا کرد.
 
 
مرگ ناگهانی و دلخراش فوتبالیست بوشهری
شاهرخ غلامرضاپور مهاجم بوشهری به دلیل خودکشی جان خود را از دست داد. این مهاجم اهل برازجان که در بوشهر جزو فوتبالیست‌های شاخص به شمار می‌رفت در تیم‌های متعددی از جمله کشاورز برازجان، سایپا برازجان، ایرانجوان بوشهر، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و خوشه‌طلایی ساوه بازی کرده است. متأسفانه در مورد مرگ او خبر تأسف‌باری به دست ما رسیده. خبرهایی مبنی بر اینکه شاهرخ غلامرضاپور دست به خودکشی زده است. او حتی پیش از مرگ یک استوری خداحافظی گذاشته است. شاهرخ غلامرضاپور در تیم ایرانجوان بوشهر چهره شد. او همبازی مهدی طارمی بود و نکته جالب اینکه در آن برهه از زمان خیلی‌ها فوتبال شاهرخ را همانند مهدی طارمی تحسین می‌کردند.  
 
 
زمان قرعه‌کشی لیگ یک اعلام شد
مراسم قرعه کشی لیگ یک فصل آینده سه‌شنبه ۶ مهر ساعت ۱۱ در سالن آمفی تئاتر هتل ملی آکادمی فوتبال و با حضور مدیران و مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در مسابقات برگزار می‌شود. ۱۸ تیم در لیگ یک حضور دارند که مسابقات از تاریخ ۱۹ مهر آغاز می‌شود. 
 
 
 خادمی سرمربی قشقایی شیراز شد
مهرداد خادمی هدایت تیم قشقایی شیراز را برای فصل جدید مسابقات لیگ یک بر عهده گرفت. خادمی سابقه بازی در تیم‌های خیبر خرم‌آباد، نساجی مازندران، استقلال رشت، پگاه گیلان، تراکتور تبریز و تیم دانشجویان ایران در المپیاد جهانی ترکیه و اسپانیا را دارد. او همچنین سرمربیگری تیم‌های کارون اهواز، نفت امیدیه، خیبر خرم‌آباد، علم و ادب تبریز در لیگ دسته دوم و استقلال اهواز، ماشین‌سازی تبریز و نفت آبادان در لیگ دسته اول را به عهده داشته است.
 
 
مدافع نساجی در شهرخودرو
مجتبی بیژن مدافع ۳۳ ساله تیم نساجی مازندران رسماً به شهرخودرو مشهد پیوست تا دوباره شاگرد رضا مهاجری باشد. بیژن فصل پیش بسیاری از بازی‌های نساجی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.
 
 
شایان مصلح به گل‌گهر پیوست
شایان مصلح که از ابتدای نقل و انتقالات اخبار متفاوتی در مورد آینده‌اش به گوش می‌خورد، سرانجام در زمانی که بازار نقل و انتقالات از التهاب اولیه خود فاصله گرفته است و تیم‌ها اکثر بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده‌اند، به گل‌گهر پیوست تا فوتبالش را در کرمان ادامه دهد. مصلح که پس از درخشش در سپیدرود رشت و صعود به لیگ برتر مورد توجه برانکو قرار گرفته بود، دو سال پرافتخار را در پرسپولیس تجربه کرد و در لیگ نوزدهم شاگرد امیر قلعه‌نویی در سپاهان شد. او این بار هم بعد از دو فصل حضور در فوتبال اصفهان به یک تیم صنعتی دیگر پیوست تا باز هم شاگرد قلعه‌نویی شود.
 
 
 سرمربی سابق سایپا سرمربی کنیا شد
انگین فیرات دستیار نام آشنای علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی کنیا انتخاب شد. بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کنیا کندی اودیامبو و ویلیام مولویا به او در این امر کمک خواهند کرد. جریم اونیانگو هم مربی جدید دروازه‌بانان خواهد شد. پیش از این یاکوب گوست سرمربی تیم ملی کنیا بود که بعد از استعفا، انگین فیرات به این سمت برگزیده شد. انگین فیرات پیش از این نزدیک به دو سال هدایت تیم ملی مولداوی را برعهده داشت. فیرات در لیگ برتر ایران در تیم‌های سایپا، گسترش فولاد و همچنین سپاهان سابقه حضور دارد و زمانی که علی دایی سرمربیگری تیم ملی ایران را برعهده گرفت حاضر شد به عنوان دستیار علی دایی، او را همراهی کند.
 
 
کردان، محل برگزاری اردوی صنعت‌نفت آبادان
اردوی دو هفته‌ای صنعت‌نفت آبادان قرار است از سوم مهر آغاز شود. علیرضا منصوریان و همکارانش پس از بررسی‌های صورت گرفته نسبت به وضعیت کمپ کردان با برگزاری اردوی‌ نفتی‌ها در این منطقه موافقت کردند. همچنین این تیم در طول برگزاری اردوی خود سه بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد. چهارمین و آخرین بازی دوستانه صنعت‌نفت قبل از آغاز لیگ برتر هم در آبادان یا اهواز برگزار می‌شود.

Page Generated in 0.0047 sec