printlogo


کد خبر: 235201تاریخ: 1400/6/30 00:00
نام تیم مشهدی معلوم نیست
داستان دنباله‌دار «پدیده» و «شهرخودرو»!

وقتی دی‌ماه 97 باشگاه بی‌سرپناه «پدیده» به «فرهاد حمیداوی» واگذار شد، مسئولان استان در اولین اقدام برای قدردانی از او بدون تشریفات اداری، نام «شهر خودرو» را روی تیم گذاشتند. تیم مشهدی حتی با همین نام راهی مسابقات آسیایی شد و 2 فصل را هم در لیگ برتر گذراند تا اینکه اسفندماه 99 وقتی حمیداوی به مشکلات مالی خورد، مدیران استانی این تیم را به هیأت فوتبال واگذار کردند. هیأت فوتبال هم در اولین اقدام نام اصلی تیم یعنی «پدیده» را به آن بازگرداند.
حالا بعد از کش و قوس‌های قضایی فراوان دوباره حمیداوی و تیمش خودشان را به مشهد رسانده‌اند تا تیم‌شان را پس بگیرند، اما تیمی که به آنها تحویل داده شده «شهرخودرو» نام ندارد و مسئولان هیأت فوتبال معتقدند از ابتدا هم چنین نامی وجود نداشته است! مدیران استانی هیچ توضیحی نمی‌دهند که بر چه اساسی نزدیک به 2 فصل این تیم با نام «شهرخودرو» در لیگ برتر حاضر بوده و آنها ذیل نامه‌ها و مکاتبات باشگاهی با این نام را امضا می‌کرده‌اند، اما حالا معتقدند مدیران این تیم باید برای دریافت مجوز کمیسیون ماده 5 اقدام کنند. تأکید بر وجود نداشتن باشگاهی با نام موردنظر حمیداوی آخرین حربه هیأت فوتبال برای جلوگیری از بازگشت مالک این تیم به مشهد بود که البته جواب نداد.
این روزها مسئولان و بازیکنان نماینده مشهد در لیگ برتر معتقدند در تیم «شهرخودرو» مشغول به فعالیت هستند، اما مسئولان هیأت فوتبال خراسان رضوی با قاطعیت اعلام می‌کنند تیمی که در حال تمرین در زمین شماره 2 ورزشگاه امام رضا(ع) است «پدیده» نام دارد! مسعود معمایی، مدیرعامل تیم مشهدی درباره ماجرای تغییر نام پدیده به شهرخودرو می‌گوید: «کارهای اداری آن انجام شده و به زودی نامه کمیسیون ماده 5 مبنی بر تغییر نام به ما تحویل می‌شود و از این جهت مشکلی نداریم.»

Page Generated in 0.0042 sec