printlogo


کد خبر: 235196تاریخ: 1400/6/30 00:00
لژیونرها

گل «مارادونایی» اللهیار در لیگ اوکراین
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک در هفته هشتم لیگ اوکراین یک گل تماشایی به ثمر رساند. در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ فوتبال اوکراین یکشنبه شب تیم زوریا لوهانسک به مصاف چرنومورتس رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود زوریا خاتمه یافت.
شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم زوریا در لیست این بازی حضور نداشت اما اللهیار صیادمنش دیگر مهاجم ایرانی این تیم روی نیمکت بود و در دقیقه ۶۷ وارد زمین شد.
در حالی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود زوریا رو به اتمام بود، صیادمنش با یک حرکت دیدنی از میانه میدان توپ را تا دروازه حریف پیش برد و بعد از دریبل دروازه‌بان چرنومورتس در دقیقه ۸۸ گلزنی کرد.
زوریا با این برد ۱۴ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
 
 
نوراللهی به لیگ ایران برنمی‌گردد
باشگاه شباب الاهلی امارات تصمیمی برای کنار گذاشتن احمد نوراللهی هافبک تیم ملی ایران ندارد. تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در حالی خود را برای دیدار با الوحده امارات آماده می‌کند که شایعاتی درباره کنارگذاشتن اسم احمد نوراللهی از ترکیب الاهلی مطرح شده بود.
این در حالی است که احمد نوراللهی غیر از دیدار هفته اول لیگ امارات یکی از بهترین هافبک‌های تیمش در سه دیدار قبلی بوده است و هواداران این تیم نیز همچون «مهدی علی» سرمربی الاهلی عملکرد هافبک تیم ملی ایران را مورد ستایش قرار داده‌اند.
نوراللهی همچون مهدی قایدی دیگر مهاجم ایرانی شباب الاهلی جایگاه مناسبی در تاکتیک‌های این تیم پیدا کرده است و صحبت از بازگشت او به فوتبال ایران شایعه‌ای بیش نیست.
قرارداد هافبک تیم ملی ایران تا پایان فصل جاری فوتبال امارات ادامه دارد و این بازیکن هیچ تصمیم شخصی برای زیر پا گذاشتن قرارداد خود ندارد.
 
 
قایدی بهترین بازیکن هفته لیگ برتر امارات شد
ستاره ایرانی شباب الاهلی به عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم لیگ برتر امارات انتخاب شد. شبکه «ورزش ابوظبی» بعد از پایان مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال این کشور موسوم به «ادنوک» به معرفی بهترین‌های هفته پرداخت.
مهدی قایدی ستاره ایرانی شباب الاهلی با درخشش بی‌نظیرش در بازی با شارجه و به ثمر رساندن دو گل تأثیرگذار به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ امارات انتخاب شد.  همچنین ستاره سابق استقلال در ترکیب تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر امارات قرار گرفت. در همین رابطه کارشناسان معروف‌ترین شبکه ورزشی امارات یعنی ابوظبی اسپورت در کارشناسی بازی‌های هفته چهارم قایدی را به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب کردند.
نکته جالب این بود که کارشناسان حاضر در استودیو شبکه ورزش ابوظبی درباره مهدی قایدی اختلافاتی داشتند و در تمجید از این بازیکن یادی از علی کریمی جادوگر فوتبال آسیا و ابراهیم قاسمپور کردند.
یکی از کارشناسان قایدی را شبیه علی کریمی دانست اما کارشناس دیگر این شبکه اماراتی قایدی را به ابراهیم قاسمپور در زمان حضورش در تیم النصر تشبیه کرد.

 


Page Generated in 0.0053 sec