printlogo


کد خبر: 235184تاریخ: 1400/6/29 00:00
قصه همیشه تکرار

سامان موحدی راد
 
یک داستان تکراری دیگر در استقلال. یک شکست و شروع حواشی تکراری. استقلال باز هم به نقطه حساس تابستانی‌اش رسیده. زمانی که جنگ قدرت بین اعضای هیأت مدیره، کادر فنی و پیشکسوتان خارج از گود استقلال را به جایی می‌رساند که یک شروع ضعیف در لیگ را استارت بزند. استقلال در همه این سال‌ها از محل امتیازات از دست داده در ابتدای فصل آسیب دید. این تیم همیشه در میانه فصل خودش را جمع می‌کند تا به قهرمانی یورش ببرد اما امتیازات از دست داده در ابتدای فصل چنان زیاد است که دست آنها از جام دور می‌ماند. حالا استقلال یکبار دیگر بعد از شکست برابر الهلال به این نقطه رسیده.
از یک سو محمود فکری و باند دوستانش در صدد انتقام‌جویی برآمده‌اند و تلاش می‌کنند با مصاحبه‌های آتشین تیم را تخریب کنند. تکلیف چهره‌ای چون پرویز مظلومی هم که معلوم است. کسی که همیشه دوست داشته قدرت را در استقلال در دست بگیرد و آخرین خروج مفتضحانه‌اش از نیمکت استقلال هم هنوز برایش درس عبرت نشده. در این میان فرهاد مجیدی با هیأت مدیره هم به مشکل خورده. فعلاً که نتیجه این دعوا کنار رفتن مددی است اما معلوم نیست رابطه فرهاد مجیدی با تیم مدیریتی جدید چگونه خواهد بود. آن هم در حالی که 27 مهر دور جدید رقابت‌های لیگ برتر قرار است شروع شود.
استقلال در همه این سال‌ها از این نقطه ضربه خورده است. از تلاش‌های تابستانی برای بهم ریختن تیم. از پیشکسوتان قدرت طلب که خودشان را از باشگاه مهم‌تر می‌دانند. استقلال از استقلال شکست خورده.
 

Page Generated in 0.0047 sec