printlogo


کد خبر: 235175تاریخ: 1400/6/29 00:00
خرده گزارش

چهارمین ملی‌پوش پرسپولیس کیست؟
گفته می‌شود در لیست جدید تیم ملی که برای دو بازی حساس مقابل امارات و کره جنوبی اعلام خواهد شد غیر از میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری، یک بازیکن دیگر هم از پرسپولیس دعوت خواهد شد و تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس به 4 نفر می‌رسد.
بار قبل اسکوچیچ از سعید آقایی و مهدی عبدی در مینی کمپ استفاده کرد و بعد آنها را خط زد اما به نظر می‌رسد با توجه به ترافیک بازیکنان شاخص در خط حمله تیم ملی و حضور لژیونرها شانس دعوت مجدد عبدی کم باشد و احتمال دارد سعید آقایی دعوت شود. همچنین با تداوم درخشش حامد لک در لیگ قهرمانان بحث عدم حضور او در تیم ملی هم داغ است هر چند در پست دروازه‌بانی هم با وجود گلرهای لژیونری مثل بیرانوند، عابدزاده و نیازمند شرایط سختی برای دعوت از حامد لک وجود دارد.
البته طبیعی است که کادر فنی پرسپولیس با توجه به شرایط سخت و فشرده قبل از بازی با الهلال و جدایی دو هفته‌ای ملی‌پوشان و اینکه شاید دیرتر به عربستان بیایند، دوست ندارند تعداد ملی‌پوشان تیم‌شان از اینکه هست، بیشتر شود.
 
 
آتیه جریمه باشگاه را می‌دهد
سید مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «شرکت آتیه داده‌پرداز در طول مدت همکاری به تمام مواردی که در قرارداد آمده بود، پایبند ماند و به تعهدات خود عمل کرد. این قرارداد با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش به پایان رسیده است. مدیران این شرکت بخصوص برادران جلیلوند، همکاری مناسب و مساعدی با باشگاه پرسپولیس داشتند و این امکان برای ما فراهم شد تا در فضایی دوستانه، قرارداد را اقاله کنیم. همچنین آنها قبول کردند جریمه باشگاه پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال اتفاقات پست جنجالی هنگام سفر به هند را پس از نهایی شدن پرونده در مراجع حقوقی AFC  پرداخت کنند.»
وی ادامه داد: «از این پس باشگاه پرسپولیس می‌تواند مهیای حضور در مزایده برای انتخاب کارگزار جدید شود. در تلاش هستیم تا مزایده در سریع‌ترین زمان ممکن برگزار شود و کارگزاری متعهد و مسئولیت‌پذیر را در کنار خود داشته باشیم تا بتوانیم موانع مالی و اقتصادی باشگاه را مرتفع کنیم و مشکلات را از بین ببریم. باشگاه پرسپولیس نیاز به ایجاد شرایط جدید اقتصادی دارد و در این مسیر، قطعاً از نظرات هواداران خود بهره می‌گیریم.»

Page Generated in 0.0064 sec