printlogo


کد خبر: 235172تاریخ: 1400/6/29 00:00
خبر

سفر بدون ملی‌پوشان
خبرگزاری مهر خبر داده کاروان سرخ‌پوشان پایتخت قرار است زودتر از دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی که بیستم مهرماه در تهران برگزار می‌شود، راهی کشور عربستان شوند تا ضمن تطبیق با شرایط آب و هوایی آنجا بتوانند چند جلسه تمرینی را در ریاض برگزار کنند. از این رو امکان حضور ملی‌پوشان در کاروان اعزامی پرسپولیس وجود ندارد و آنها پس از پایان بازی با کره جنوبی راهی ریاض عربستان خواهند شد. اگر این خبر درست باشد، بازیکنان و مربیان ملی‌پوش سرخ‌ها با پرواز جداگانه باید 21 یا 22 مهرماه راهی ریاض شوند.
 
درخواست الهلال بازی در ورزشگاه فیصل
در حالی که روز جمعه و با اعلام رسمی باشگاه الهلال، گفته شد دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در استادیوم امیر فیصل بن فهد در شهر ریاض برگزار خواهد شد، دیروز روزنامه «الریاضیه» خبر داد هنوز به صورت رسمی محل برگزاری این مسابقه اعلام نشده و باشگاه الهلال از فدراسیون فوتبال عربستان درخواست کرده که این مسابقه در ورزشگاه «فیصل بن فهد» برگزار شود. در دیگر بازی این مرحله در غرب آسیا، تیم النصر عربستان در ورزشگاه خانگی خود یعنی «مرسول پارک» با الوحده امارات بازی می‌کند.
 
گل ترابی اول شد
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز پنجشنبه هفته گذشته از کاربران خود خواست تا به بهترین گل مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 رأی بدهند. دیروز فرصت شرکت در این نظرسنجی به پایان رسید که نتایج آن نشان می‌دهد گل مهدی ترابی به استقلال تاجیکستان، 2/68 درصد از آرای مخاطبان را به خود اختصاص داده و در رتبه نخست این نظرسنجی ایستاده است. گل‌های بافتیمبی گومیس و وینسنت ابوبکر به استقلال و تراکتور هم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
 
تدارکاتی با پیکان
کادرفنی پرسپولیس برای آماده‌سازی این تیم قبل از دیدار مقابل الهلال، سه بازی دوستانه در نظر گرفته و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان تیم پیکان، قرار است شاگردان یحیی هفته آینده در یک دیدار تدارکاتی به مصاف خودروسازان بروند. تاریخ دقیق این بازی هنوز مشخص نیست اما احتمال دارد در حضور ملی‌پوشان پرسپولیس برگزار شود.
 
 

Page Generated in 0.0057 sec