printlogo


کد خبر: 235170تاریخ: 1400/6/29 00:00
صدری تا آخر مهر می‌ماند یا نه؟
سرپرست مدیرعاملی پول می‌دهد تا زمان بخرد

روز گذشته و به صورت همزمان برخی خبرگزاری‌ها به موضوع مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پرداختند اما مشخص نیست بالاخره شاهد انتخاب مدیرعامل جدیدی برای این باشگاه خواهیم بود یا طبق آنچه حمید سجادی گفته بود فعالیت‌های باشگاه به مدت سه ماه با سرپرست مدیرعاملی ادامه خواهد داشت.
حدود دو هفته از حضور مجید صدری در رأس باشگاه پرسپولیس می‌گذرد. او همزمان هم رئیس هیأت مدیره و هم سرپرست مدیرعاملی باشگاه است اما فعلاً که در این دو هفته نتوانسته گرهی از مشکلات اقتصادی باشگاه را حل کند. پاداش‌های باشگاه در ‌ای اف سی و فیفا علیرغم شایعاتی که هفته قبل به گوش می‌رسید همچنان بلوکه است، خبری از موافقت کالدرون برای فرصت دو ماهه‌ای که باشگاه برای پرداخت پولش از او خواسته بود، نیست و البته مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده است.
البته این وسط یک اتفاق خوب هم افتاد و عصر شنبه باشگاه پرسپولیس بالاخره به صورت رسمی خبر از اقاله قرارداد با کارگزار اسپانسر پرحاشیه دو سال اخیرش را داد تا مقدمات مزایده و همکاری با کارگزار اسپانسر جدید که می‌تواند بودجه تازه‌ای را به باشگاه سرازیر کند، فراهم شود.
در این میان اما شایعات درباره سرنوشت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس متفاوت و مغایر است. خبرگزاری مهر نوشته وزارت ورزش فعلاً روی تغییرات مدیریت باشگاه استقلال متمرکز است و حداقل تا پایان مهرماه که پرسپولیس درگیر مسابقات آسیایی است، خبری از تغییرات و انتصاب مدیرعامل جدید نخواهد شد. البته در این گزارش به نام‌هایی مثل محمد دادکان، محمدحسین نژاد فلاح، علی اکبر طاهری، حبیب کاشانی و حسین کلانی به عنوان گزینه‌های مد نظر وزارتخانه اشاره شده و حتی صحبت از مذاکره مستقیم و غیرمستقیم با آنها هم به میان آمده است اما به نوشته این خبرگزاری حداقل تا آخر مهر خبری از جابه‌جایی نخواهد بود.
در نقطه مقابل خبرگزاری فارس خبر داده با وجود اینکه صدری فعلاً ماندنی است اما شاید قبل از بازی با الهلال مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شود.
در این گزارش آمده وزارت ورزش در روزهای اخیر مذاکراتی را با گزینه‌های مدنظر برای مدیریت در پرسپولیس انجام داده اما تاکنون با هیچ‌یک از این نفرات به جمع‌بندی نرسیده و به همین دلیل صدری همچنان سرپرست پرسپولیس خواهد ماند هر چند احتمال معرفی مدیرعامل جدید باشگاه تا قبل از بازی با الهلال که 24 مهر برگزار می‌شود، وجود دارد.
از سوی دیگر ظاهراً صدری اخیراً نشستی با حمید سجادی درباره وضعیت باشگاه برگزار کرده تا وزیر ورزش را در جریان امور قرار دهد. صدری قصد دارد پاداش صعود پرسپولیس به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در هفته جاری با اعضای تیم تسویه و بخشی از مطالبات آنها را نیز بابت قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر پرداخت کند تا این تیم با انگیزه بیشتری به مصاف الهلال در عربستان برود. اگر صدری موفق به این کار شود گام بزرگی برای تمدید دوران حضورش در رأس باشگاه برخواهد داشت چرا که جلب رضایت بازیکنان و کادر فنی و القای حس آرامش به تیم به شدت به چشم اعضای تیم و هواداران می‌آید و می‌تواند صدری را به یکباره نزد آنها محبوب کند.
 

Page Generated in 0.0055 sec