printlogo


کد خبر: 235165تاریخ: 1400/6/29 00:00
مجیدی حرف‌هایش را به وقتش بزند
افشین حاجی‌پور: فرهاد مشاوران خوبی ندارد

مهدیه دریابیگی  

پرونده مدیریت مردی که اصلاً مورد تأیید هواداران نبود سرانجام شنبه با استعفایش بسته شد. مردی با هیکل درشت که عادت داشت با شکایت از منتقدان رسانه‌ای و حتی داخل تیم خود پذیرایی کند آنقدر نتوانست در استقلال خوب کار کند و به‌نوعی با سرمربی محبوب آبی‌ها درگیر شد که با اعتراضات پی‌درپی هواداران در نهایت تصمیم گرفت استتعفا بدهد و از استقلال برود. در مورد مدیریت استقلال شایعات زیادی به گوش می‌رسد ولی بیش از سایر گزینه‌ها نام سردار آجرلو مدیرعامل سابق پاس به گوش می‌رسد؛ مدیری که به‌همراه پاس به قهرمانی رسید و از خودش رزومه خوبی به جای گذاشت. اما هنوز در مورد استقلال همه چیز در حد حرف است و باید منتظر تصمیماتی که گرفته می‌شود، بود. در مورد مشکلات اخیر استقلال، ناکامی این تیم در سه جام و هچنین آینده‌ای که پیش روی این تیم است با افشین حاجی‌پور هم‌کلام شدیم. بازیکن سابق استقلال مثل اکثر پیشکسوتان این تیم دل‌نگران آینده استقلال است.
 
به نظر می‌رسد اوضاع و احوال استقلال بدجور آشفته است!
 در این هفت، هشت سال اخیر همیشه شرایط استقلال اینطور بوده است! نباید حتماً اتفاق بدی بیفتد تا به فکر این تیم بیفتیم. باید قبل از وقوع اتفاقات بد به فکر تیم استقلال باشیم. فقط کادر فنی و بازیکنان و یا مدیریت مقصر نیستند، حتی ما پیشکسوتان هم مقصر این ماجراها هستیم. ما همه مقصریم و باید مشکلات را در نطفه خفه کنیم. هر سال اجازه می‌دهیم تمام مشکلات به استقلال ضربه بزند و در آخر نگران می‌شویم که دیگر فایده‌ای ندارد. طی این سال‌ها هواداران زجر کشیدند، باید به فکر آنها باشیم و تلاش کنیم استقلال بعد از سال‌ها به جام قهرمانی برسد.
عملکرد فرهاد مجیدی را چطور دیدید؟
 استقلال در فصل بیستم با فکری در ابتدای لیگ خوب کار کرد و صدرنشین بود، اما رفته‌رفته این تیم افت کرد و جایش را در صدر از دست داد و بعد تیم را به دست فرهاد مجیدی دادند. منصفانه بگوییم تیم فرهاد بهتر از فکری کار کرد و از فوتبالی که استقلال بازی می‌کرد بیشتر لذت می‌بردیم. هرچند مجیدی در سه جام ناکام بود. به نظرم مشکل کار فرهاد این است که مشاوره خوبی ندارد. اما این را بگویم که ما و هوادار از این همه حاشیه خسته شده‌ایم.
نظرتان در مورد اختلافاتی که در فضای مجازی علنی شد چه بود؟ مثلاً اسکرین‌شات مکالمه‌ها.
فرهاد همیشه صحبت کرده که مسائل را مطرح می‌کند. اما به نظرم مجیدی به‌موقع و سر وقتی که باید حواشی را مطرح کند هیچ چیزی نمی‌گوید و کار اینطور به مشکل می‌خورد.
به نظرتان با تمام مسائلی که پیش آمده فرهاد می‌تواند در استقلال موفق شود؟
 اگر مشاوره درستی داشته باشد و نیمکتش را درست انتخاب کند بله. مثلاً افرادی مثل صالح مصطفوی را قبلاً نمی‌شناختیم. بهتر است در ادامه نیمکت سنگین‌تری داشته باشد.

Page Generated in 0.0064 sec