printlogo


کد خبر: 235157تاریخ: 1400/6/29 00:00
بیورنسون، لارات را در دبی ناک‌اوت کرد
رجزخوانی کوه برای ادی هال

هافتور بیورنسون بعد از پیروزی قاطع برابر دوون لارات که تخصصش در مسابقات مچ‌اندازی است، بلافاصله برای ادی هال رجز خواند و گفت ناک‌اوتش می‌کند. غول ایسلندی در دبی با لارات مسابقه داد که جانشین هال شده بود و در راند اول او را ناک‌اوت کرد.
هال قرار بود در رینگ بوکس با ستاره سریال بازی تاج و تخت مسابقه بدهد اما به‌دلیل مصدومیت عضله بازو نتوانست مبارزه کند و بیورنسون که لقب کوه از آن سریال هنوز رویش باقی مانده، به‌سرعت برای رقیبش پیام داد.
بیورنسون در مصاحبه بعد از مسابقه گفت: «شما خیلی خوب می‌دانید برای مبارزه بعدی چه کسی را می‌خواهم. یالا، کی بود؟ می‌دانم ادی در خانه روی کاناپه لم داده و پاپ‌کورن و کولا می‌خورد. رفیق، از زندگی‌ات لذت ببر، به همین زودی تو را هم ناک‌اوت می‌کنم.»
بیورنسون 32ساله خیلی تهاجمی مسابقه را آغاز کرد و با ضربات پی‌درپی خود اختیار مبارزه را به دست گرفت. البته لارات 47ساله از قدرت حریف وحشت‌زده نشد و خودش را جمع‌و‌جور کرد اما دو ضربه اساسی خورد که باعث شد داور شمارش معکوس را آغاز کند. لارات با تمام تلاشش نتوانست مقابل حریف 147کیلوگرمی خود کاری بکند و کوه به‌عنوان برنده این بازی اعلام شد.
بیورنسون همچنین به تمجید از حریف پرداخت: «واقعاً فوق‌العاده بود، دوون یک مبارز سرسخت است و جرأت زیادی دارد. او واقعاً خاص است. اینکه بپذیری چنین مسابقه‌ای بدهی آن هم در فاصله پنج هفته تا آن واقعاً شجاعت می‌خواهد.»
لارات کانادایی هم از هوادارانش تشکر کرد و به‌شوخی خواست یکی از قهرمانان مچ‌اندازی انتقامش را بگیرد: «از همه کسانی که از من حمایت کردند و به توانایی من باور داشتند، تشکر می‌کنم. می‌دانم یک قهرمان مچ‌اندازی پیدا می‌شود که خیلی بهتر از من باشد. لطفاً انتقام من را از تور بگیرید. یک نفر از دنیای مچ‌اندازی بیاید و کاری بکند.»
این نخستین مسابقه بوکس حرفه‌ای هافتور بیورنسون، قوی‌ترین مرد جهان در سال 2018 بود که نسبت به حریفش 24کیلوگرم سنگین‌تر و با 205سانتیمتر قد 10سانتیمتر بلندتر بود ضمن اینکه کوه برای این مسابقه یک سال و نیم تمرین کرده بود و تمرین لارات به یک ماه و نیم هم نرسید. ادی هال بریتانیایی که در سال 2017 و یک سال قبل از بیورنسون به‌عنوان قوی‌ترین مرد جهان معرفی شد، با آسیب‌دیدگی عضلانی مجبور به لغو مسابقه شد اما انتظار می‌رود سنگین‌ترین مسابقه بوکس تاریخ در اوایل سال 2022 به انجام برسد.
 

Page Generated in 0.0055 sec