printlogo


کد خبر: 235155تاریخ: 1400/6/29 00:00
بارسلونا - گرانادا؛ ساعت 23:30
فــرار از کابـوس

بارسلونا به‌دنبال آن است که از شکست سه‌گله مقابل بایرن‌مونیخ رهایی یابد. آنها امشب در لالیگا به مصاف گرانادا می‌روند.
تیم رونالد کومان در سه بازی‌اش در لالیگا هفت امتیاز کسب کرده است و در ابتدای این هفته در رده هفتم جدول ایستاده بود. گرانادا هم هفدهم است. آنها در 4 بازی تنها دو امتیاز به دست آورده‌اند.
نبرد دوشنبه، اولین بازی بارسلونا در لالیگا در 20 روز گذشته است. بازی آنها با سویا که قرار بود هفته گذشته انجام شود، به‌دلیل تداخل با بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی در آمریکای جنوبی و دیر برگشتن ستاره‌های تیم، به زمان دیگری موکول شد.
تیم کومان البته هفته گذشته در لیگ قهرمانان به میدان رفت و در خانه برابر بایرن‌مونیخ با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. به این ترتیب فشار زیادی روی مربی است تا نتیجه مثبتی بگیرد.
اما با در نظر گرفتن همه جوانب، بارسلونا شروع خوبی در لالیگا داشته. آنها رئال‌سوسیداد را با نتیجه 4 بر 2 بردند و سپس در خانه اتلتیک‌بیلبائو به تساوی یک بر یک رسیدند.
غول‌های کاتالان سپس ختافه را 2 بر یک شکست دادند و حالا می‌خواهند پیش از بازی در خانه بنفیکا در لیگ قهرمانان، در سه بازی در لیگ، گرانادا، کادیز و لوانته را ببرند.
اکتبر برای بارسلونا با سفر به مادرید برای دیدار با اتلتیکو آغاز می‌شود و گفته می‌شود اگر کومان در سه بازی پیش رو امتیاز از دست بدهد شاید در آن مسابقه روی نیمکت بارسا نباشد.
گرانادا در فصل گذشته در خانه بارسلونا با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. آنها در واقع در چهار رویارویی اخیر در لیگ با بارسا، دو پیروزی به دست آورده‌اند. به این ترتیب این تیم با اعتماد به نفس به مصاف بارسا می‌رود، هرچند فصل را خوب شروع نکرده است.
تیم میهمان پس از بازگشت به سطح اول فوتبال اسپانیا، دو فصل را در رده‌های هفتم و نهم به پایان رسانده است. اما آنها در این مرحله از فصل در رده هفدهم جدول حضور دارند.
تیم روبرتو مورنو فصل را با دو تساوی پیاپی برابر ویارئال و والنسیا آغاز کرد و پیش از دیدارهای ملی، با نتیجه 4 بر صفر مقابل رایو وایکانو شکست خورد. آنها می‌خواستند برابر رئال‌بتیس به روند پیروزی برگردند اما 2 بر یک باختند و گل سرخیو کانالس در دقیقه 89 نتیجه بازی را رقم زد.
البته عجیب است که آنها در این فصل به‌دنبال فرار از سقوط باشند، چراکه تیم‌شان کیفیت خوبی دارد، اما در هر حال این تیم باید در پنج بازی پیش رو چهار دیدار سخت را پشت سر بگذارد که برابر بارسلونا، رئال‌سوسیداد، سویا و اتلتیکومادرید است.
بارسلونا در حال حاضر مصدومان پرشماری دارد. پدری، جوردی آلبا، مارتین برایت‌ویت، آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو و عثمان دمبله در بازی دوشنبه غایب هستند. ساموئل اومتیتی هم تمرین جمعه را به‌دلیل مشکل عضلانی از دست داد و از این سو رونالد آرائوخو در کنار جرارد پیکه در مرکز خط دفاعی قرار می‌گیرد.
الخاندرو بالده در بازی با بایرن به‌دلیل مصدومیت آلبا به میدان رفت و اولین بازی‌اش با پیراهن تیم اصلی بارسلونا را تجربه کرد. این بازیکن 17ساله برابر گرانادا احتمالاً بازی خواهد کرد.
در خط حمله هم احتمالا ًفیلیپه کوتینیو کنار لوک دی‌یونگ و ممفیس دیپای به میدان خواهد رفت. سرخی روبرتو هم به مرکز میدان می‌رود.
در گرانادا، نیدی لوزانو به‌دلیل مصدومیت بلندمدت از ناحیه پا دور از میادین است. اما تیم میهمان مشکل زیادی در زمینه مصدومیت ندارد. عجیب نیست اگر مورنو بخواهد در نوکمپ از دفاع سه‌نفره بهره ببرد و لوییس سوارس و داروین ماچیس در خط حمله به میدان بروند.
لویس آبراهام مقابل بتیس به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و خوش درخشید. او امیدوار است در ترکیب باشد اما به‌احتمال زیاد مونچو جایگاهش را در خط میانی حفظ خواهد کرد.

Page Generated in 0.0052 sec