printlogo


کد خبر: 235147تاریخ: 1400/6/29 00:00
خبر

بازگشت خارجی‌های فولاد به ایران
تیم فولاد خوزستان با قهرمانی در جام حذفی به کار خود در فصل 00-99 خاتمه داد. این تیم برای فصل جدید پس از اینکه با نکونام به توافق نرسید، عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر این مربی چند وقتی است که آغاز کرده است. بر خلاف لوسیانو پریرا که در تمرینات پیش فصل فولاد حضور دارد، دو خارجی دیگر این تیم طی روزهای اخیر در جمع سایر بازیکنان غایب بودند اما قرار است از امروز به تمرینات اضافه شوند. موسی کولی‌بالی و آیاندا پاتوسی دو خارجی تیم فولاد بودند که پس از پایان فصل فرسایشی فوتبال ایران برای تعطیلات راهی کشورهای خود شده بودند. این دو بازیکن دیروز به ایران برگشتند. آنها دیروز را استراحت کردند و از امروز به سایر بازیکنان در تمرینات آماده سازی فولاد ملحق خواهند شد. دومین دور از تمرینات آماده‌سازی فولادی‌ها برای لیگ بیست و یکم پس از 2 روز استراحت، از پنجشنبه بیست و پنجم شهریور ماه در تهران آغاز شده است.
 
 
هوری سرمربی فولاد نوین شد
حسن هوری به عنوان سرمربی جدید تیم فولاد نوین خوزستان معرفی و جایگزین عزیز فریسات شد. با تصمیم باشگاه از فریسات در مسئولیتی جدید استفاده خواهد شد. هوری پیشکسوت باشگاه فولاد خوزستان پیش از این سابقه هدایت تیم دسته دومی فولاد نوین خوزستان را در کارنامه خود داشته است.
 
 
رایکا در لیگ یک می‌ماند
در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر فروش امتیاز رایکا وجود داشت اما این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در جدول بازی‌های لیگ یک می‌ماند. در بخشی از این بیانیه آمده: «با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون واگذاری سهمیه تیم رایکا، درخواست‌های مکرر هواداران پرشور و فهیم بابلی و جلسات خوبی که در روزهای اخیر با مسئولین شهری و استانی داشتیم تصمیم گرفتیم همانند دو سال گذشته به تیمداری در لیگ دسته اول ادامه دهیم و با حفظ آرامش و به دور از هر گونه شتاب‌زدگی در این زمان کوتاه باقی مانده تا شروع فصل جدید لیگ دسته اول یک تیم منسجم و آبرومند را روانه مسابقات کنیم.» فصل جدید لیگ یک از 19 مهر آغاز می‌شود.
 
 
یک مربی جدید در تراکتور
پس از اینکه فراز کمالوند بدون انجام بازی و بعد از دو ماه از سمت خود استعفا داد، فیروز کریمی به عنوان جانشین او انتخاب شد؛ سرمربی که تراکتور فصل را با او به پایان رسانده و کمالوند به عنوان جانشین او انتخاب شده بود. با توجه به اینکه بعد از انتخاب کریمی فرصت زیادی تا بازی حساس با النصر باقی نمانده بود، تراکتوری‌ها با همان کادر فنی محدودی که داشتند راهی قطر شده و مقابل النصر عربستان به میدان رفتند. در بازگشت دوباره به ایران و در حالی که تمرینات سرخ‌پوشان از دیروز بعد از سه روز کلید خورد یک مربی به جمع کادر فنی تراکتور اضافه می‌شود. مهدی بخشی‌زاده، مربی تبریزی که سابقه حضور در کادر فنی ماشین‌سازی را در چند مقطع دارد به عنوان دستیار جدید فیروز کریمی انتخاب شد. بخشی‌زاده در دوران بازی شاگرد فیروز کریمی در بهمن کرج بود. او در تیم گسترش فولاد هم به عنوان دستیار در کنار فیروز کریمی حضور داشته و این سومین همکاری آنها در عرصه فوتبال به شمار می‌رود.
 
 
حسینی شاگرد کریمی شد
عبدالله حسینی پس از توافق با مدیرعامل باشگاه تراکتور به جمع شاگردان فیروز کریمی ملحق شد. مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن ظهر دیروز (یکشنبه) قرارداد دوساله خود را با باشگاه تراکتور امضا کرد. حسینی سابقه حضور در تیم‌های پدیده و گل‌گهر سیرجان را هم در کارنامه خود دارد.
 
 
اعلام یک رأی کمیته وضعیت بازیکنان
کمیته وضعیت بازیکنان رأی مربوط به یک شکایت را صادر کرد. در شکایت سجاد برخورداری از باشگاه نفت امیدیه بابت مطالبه وجه سیصد و پنجاه میلیون ریالی، کمیته وضعیت با بررسی پرونده به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی از سوی باشگاه به شاکی رأی داد.
 
 
 صف‌آرایی تارتار و حسینی برابر تیم های سابق
تیم ذوب‌آهن اصفهان در سومین بازی تدارکاتی خود امروز به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود. این بازی ساعت ۱۷ در زمین چمن مصنوعی هتل المپیک برگزار می‌شود.
 
 
 ۲ بازی دوستانه مس رفسنجان در ترکیه
اعضای تیم مس رفسنجان صبح شنبه گذشته برای برپایی اردویی تدارکاتی، عازم کشور ترکیه شدند. نارنجی‌پوشان در این اردو، در دو بازی دوستانه به میدان می‌روند که یکی از آنها مقابل تیمی از لیگ یک ترکیه خواهد بود. شاگردان محمد ربیعی پیش از این تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کردند.
 

Page Generated in 0.0056 sec