printlogo


کد خبر: 235139تاریخ: 1400/6/29 00:00
لژیونرها

افشاگری زودهنگام رسانه یونانی 
از لیست جدید اسکوچیچ
یک رسانه یونانی از دعوت شدن 3 بازیکن ایرانی شاغل در سوپر لیگ یونان به تیم ملی ایران خبر داد. در حالی که هنوز بیشتر از دو هفته به بازی تیم ملی کشورمان با امارات در انتخابی جام جهانی باقی مانده ولی لیست اسکوچیچ برای این بازی درز پیدا کرده است. در همین رابطه رادیو ورزش یونان خبر داد کریم انصاری فرد، احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی بازیکنان ایرانی باشگاه آ.ا.ک برای دو دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات و کره جنوبی در انتخابی جام جهانی دعوت شدند. احسان حاجی‌صفی به دلیل مصدومیت در دو بازی ابتدایی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی حضور نداشت ولی انصاری فرد و محمدی در تیم ملی حضور داشتند.
 
 
سوپرلیگ بلژیک
شکست اودهورلی در حضور کاوه
تیم فوتبال اودهورلی در حضور یک ساعته کاوه رضایی مقابل حریفش شکست خورد تا همچنان در پایین جدول باقی بماند.
در چارچوب هفته هشتم سوپرلیگ بلژیک، شنبه شب اودهورلی به مصاف مچلن رفت و در حضور ستاره ایرانی خود شکست 2 بر صفر را تجربه کرد. کاوه رضایی مثل بازی قبل در ترکیب اصلی قرار گرفت و یک ساعت در ترکیب حضور داشت. او همچنان نتوانسته برای این تیم گلزنی کند. اودهورلی با این باخت 7 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفدهم جدول (یکی مانده به آخر) قرار گرفت.
 
 
سوپرلیگ بلژیک
باخت لحظه آخری شارلروا در غیاب قلی‌زاده
در چارچوب هفته هشتم لیگ بلژیک، شنبه شب تیم فوتبال شارلروا به مصاف کلوب بروژ رفت و در لحظه آخر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. گل کلوب بروژ را دی کتلاره در دقیقه 2+90 به ثمر رساند تا یک امتیاز خانگی مهم برای شارلروا از دست برود. در این مسابقه علی قلی‌زاده به دلیل گرفتن کارت قرمز در دیدار هفته گذشته در لیست بازیکنان شارلروا حضور نداشت. شارلروا با این باخت با 8 بازی و 13 امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کرد. کلوب بروژ نیز با 8 بازی و 17 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
 
 
لیگ برتر پرتغال
توقف ماریتیمو مقابل قعرنشین در حضور ۹۰ دقیقه‌ای علیپور
ماریتیمو در شبی که از مهاجم ایرانی خود بهره می‌برد، از غلبه بر تیم قعرنشین جدول بازماند تا رقیبش در جدول لیگ برتر پرتغال دو پله صعود کند.هفته ششم مسابقات لیگ برتر پرتغال  با دیدار تیم‌های فامالیسائو و ماریتیمو آغاز شد که این دیدار با تساوی صفر-صفر به پایان رسید. علی علیپور، مهاجم ایرانی تیم ماریتیمو 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. همچنین فامالیسائو در دقیقه 57 صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایوو رودریگس آن را از دست داد. هم‌تیمی‌های علیپور که در چهار بازی اخیر از کسب پیروزی بازمانده‌اند، با شش امتیاز در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفتند و فامالیسائو که پیش از این در قعر جدول ایستاده بود، با 3 امتیاز به جایگاه شانزدهم جدول مسابقات صعود کرد.

 


Page Generated in 0.0056 sec