printlogo


کد خبر: 235132تاریخ: 1400/6/28 00:00
هفته‌ چهارم سری‌آ، رویارویی میلان و یوونتوس
در اندیشه‌ فتحِ آلیانز!

یادداشت
علی بابازاده     
 
سراغِ مهم‌ترین مسابقه‌ هفته‌ پیش روی فوتبال اروپا را از لیگ ایتالیا باید گرفت؛ تقویم این هفته پذیرای رقابت‌هایی چون والنسیا و رئال‌ مادرید نیز هست ولی بدون شک مچ‌اندازی ماسیمیلیانو آلگری و استفانو پیولی مهم‌ترین بازی یکشنبه شب اروپا به شمار می‌رود!
شروع میلان پس از بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر لیورپول و یورگن کلوپِ آلمانی همراه بود و در آن سوی میدان اما یوونتوس ناکامی‌های ابتدای فصل خود در لیگ ایتالیا را با پیروزی ۳ بر صفر برابر مالمو سوئد جبران کرد؛ سه هفته‌ گذشته برای بانوی ‌پیر همراه بوده با دو شکست برابر ناپولی و امپولی و کسب یک تساوی ۲-۲ مقابل اودینزه و حالا گورخرها برخلاف تصور تنها با کسب یک امتیاز از سه بازی در رده‌ شانزدهم جدول جای گرفته‌اند و همنشین کالیاری، اسپزیا هلاس ورونا و سالِرنیتانا شده‌اند. در بالای جدول روسونری پس از سه پیروزی مقتدرانه حالا ۹ امتیازی شده و پس از شکستِ تیم‌های لاتزیو، کالیاری و سمپدوریا در اندیشه‌ «فتحِ آلیانز» است.
کلودیو مارکیزیو هافبک سابق بانوی ‌پیر در خصوص بازی امشب به گاتزتا گفته: «آنها فصل‌های اخیر مشکلات زیادی داشتند ولی امسال کاری مثال‌زدنی انجام داده‌اند. میلان به لیگ قهرمانان اروپا برگشته، جایی که می‌تواند خودش را بهتر نمایش دهد. یوونتوس در حال حاضر در مرحله بازسازی‌ است اما آنها باید ثابت کنند در سطح همان تیمی هستند که دوره موفقیتش را آغاز کرد. وقتی پایه‌های تیم برای پروژه‌ای طولانی‌مدت پی‌ریزی شود، روبه‌رو شدن با لحظات سخت طبیعی است. امیدوارم به یوونتوس فرصت داده شود و به آنها اعتماد شود. باید صبور بود و ما می‌دانیم که تیمی مثل یووه همیشه هدفش بردن است. آنها به هماهنگی نیاز دارند و مطمئنم که دوباره قدرتمند می‌شوند!»
آرتور ملو و ماتئو دی‌شیلیو برای یوونتوس و زلاتان ابراهیموویچ و تیموتی باکایوکو برای روسونری به دلیل مصدومیت بازی امشب را از دست خواهند داد و حضور اولیویه ژیرود هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
مسابقه‌ امشب با توجه به باقی ماندن هفته‌های طولانی تا انتهای فصل شاید تأثیر چندانی روی شانس قهرمانی و کسب سهمیه‌های اروپایی نداشته باشد ولی یقیناً شانس موفقیت در سرنوشت دو تیم را افزایش خواهد داد.
 

Page Generated in 0.0046 sec