printlogo


کد خبر: 235125تاریخ: 1400/6/28 00:00
روی خط فوتسال

امیدوارم مقابل آرژانتین همان ایران همیشگی باشیم
سنگ‌سفیدی: برابر آمریکا اصلاً خوب نبودیم
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران معتقد است هم‌تیمی‌هایش تیم ملی آمریکا را دست‌کم گرفته بودند. محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره پیروزی چهار بر دو تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا گفت: «در این بازی اصلاً خوب نبودیم و روز خوب ما نبود. آمریکا 11 گل از آرژانتین خورده بود و فکر می‌کردیم با تیم دست و پا بسته‌ای روبه‌رو هستیم. خدا را شکر در روزی که خوب بازی نکردیم، پیروز شدیم و به مرحله یک‌هشتم نهایی رسیدیم. امیدوارم مقابل آرژانتین همان ایران همیشگی باشیم و بازی خود را به رقیب دیکته و پله پله به سمت قهرمانی حرکت کنیم.»
او در مورد کیفیت تیم ملی آرژانتین، حریف دوشنبه تیم ملی ایران گفت: «آرژانتین تیمی قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی بوده که فقط برای کسب این عنوان به لیتوانی آمده است. ما هم ایران هستیم و به نظرم این دیدار گُل بازی‌های مقدماتی جام جهانی خواهد بود. عیار تیم ملی در این بازی مشخص می‌شود و امیدوارم بازی جذابی از آب دربیاید.»
ملی‌پوش فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا توقع قهرمانی باعث افزایش فشار روی تیم ملی شده است یا خیر، گفت: «توقعات از تیم ملی به‌حق بالاست و تیمی خوب و باتجربه داریم. جوانان ما هم تجربه لازم را دارند و برای قهرمانی آمده‌ایم. امیدوارم فشاری که ایجاد شده، مثبت باشد و انتقادات در جهت تخریب نباشد. تیم ملی برای همه ایرانیان است و افتخار آن به نام ایران ثبت می‌شود.»
سنگ‌سفیدی در مورد کارت‌های زرد و قرمز بی‌موردی که بازیکنان ایران دریافت می‌کنند، نیز اینگونه صحبت کرد: «این کارت‌ها سهوی بوده و بازی‌ها نزدیک است. داوران روی ایران حساس هستند و بازیکنان ما هم باید  آستانه تحمل خود را بالا ببرند. ان‌شاءالله این مشکل با مدیریت خوب حل می‌شود.» 
 
 
برای دومی در گروه کسی با ما صحبتی نکرده
جاوید: بردیم اما مثل همیشه نبودیم
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران معتقد است اگر در بازی‌های آینده به شیوه بازی با آمریکا عمل کنند مجازات خواهند شد. مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب پیروزی ایران مقابل آمریکا گفت: «با وجود اینکه بازی را بردیم اما فکر می‌کنم بازی جالبی از سوی ایران شاهد نبودیم. توقع زیادی از تیم ایران هست اما همه دیدند که صربستان تیم شایسته‌ای بود و جلوی آرژانتین نشان داد که از تیم‌های خوب این جام است. در دو بازی آن چیزی را که شایسته فوتسال ما بود به طور کامل نشان ندادیم و اگر قرار باشد در بازی‌های بعدی با این کیفیت بازی کنیم مجازات سختی خواهیم شد و به مراحل بالا صعود نمی‌کنیم.»
جاوید با بیان اینکه باید در ادامه رقابت‌ها بهتر از این ظاهر شویم، گفت: «شش امتیاز گرفتیم اما کیفیت واقعی را نشان ندادیم. امیدواریم از بازی با آرژانتین شروع بهتری برای ادامه مسابقات داشته باشیم.»
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد اینکه آیا استراتژی ایران دوم شدن در گروه است تا در مسیر ساده‌تری قرار بگیرد، گفت: «در مورد دوم شدن در گروه، کسی صحبتی با ما نکرده است. هدف‌مان این است که به عنوان سرگروه یا تیم دوم بالا برویم. ما منتظریم که ببینیم استراتژی کادر فنی چیست.»
 
 
با دو کارت قرمز در دو بازی
ایران خشن‌ترین تیم جام جهانی
تیم ملی فوتسال ایران با پذیرش دو کارت قرمز خشن‌ترین تیم جام جهانی فوتسال تا پایان دور دوم است. داوران تاکنون ۵۴ بار از کارت زرد استفاده کرده و ۵ کارت قرمز هم به بازیکنان نشان داده‌اند. تیم ایران در بازی اول مقابل صربستان حمید احمدی را به دلیل کارت قرمز از دست داد و در بازی با آمریکا نیز علیرضا صمیمی در دقیقه 2 با کارت قرمز داور روبه‌رو شد. همچنین ۵ کارت زرد نیز به بازیکنان ایران در این دو بازی داده شده تا ایران از این حیث خشن‌ترین تیم جام نهم باشد. این در حالی است که تیم‌های پرتغال و آرژانتین بدون دریافت کارت قرمز و زرد با اخلاق‌ترین تیم‌های این رقابت‌ها تا پایان دور دوم هستند. همچنین در پایان دور دوم ۲۴ مسابقه برگزار شده که حاصل آن ۱۴۷ گل بوده که سهم ایران 7 گل است.
 

 


Page Generated in 0.0046 sec