printlogo


کد خبر: 235121تاریخ: 1400/6/28 00:00
لژیونرها

شجاع و ابراهیمی امتیازها را تقسیم کردند
تساوی مازنی‌ها در قطر
در چارچوب بازی‌های هفته دوم لیگ ستارگان قطر، الوکره که مثل دیدار قبل امید ابراهیمی را به‌عنوان هافبک دفاعی در اختیار داشت، در ورزشگاه خلیفه الدولی مقابل الریان و یاران شجاع خلیل‌زاده قرار گرفت. الوکره که نمایش بهتری ارائه کرده بود، در دقیقه ۲۱ در آستانه گلزنی قرار داشت که شوت محمد بن‌یطو به تیرک افقی دروازه الریان اصابت کرد اما حملات یاران ابراهیمی در دقیقه ۴۳ نتیجه داد و ناصر الیزیدی توانست با شوت پای چپ دروازه الریان را باز کند و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر خاتمه یابد.
در نیمه دوم الریان برای گلزنی تلاش کرد و در شرایطی که بازی با برتری یک بر صفر به سود الوکره رو به پایان بود، یاران شجاع نتیجه را تغییر دادند و در دقیقه ۲+۹۰ با شوت زمینی تمیم منصور گل تساوی را به ثمر رساندند. الوکره پس از شکست یک بر صفر مقابل العربی در هفته اول، این بار هم در کسب پیروزی ناکام ماند و تنها یک امتیاز گرفت و الریان هم با این تساوی دو امتیازی شد و با یک پله بالاتر نسبت به یاران ابراهیمی، در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر ایستاد.  امید ابراهیمی و شجاع خلیل‌زاده در مسابقه دیشب حضور کامل در ترکیب الوکره و الریان داشتند که شجاع در دقیقه ۶۲ نخستین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد.
 
 
سومین برد آلتای در سوپرلیگ ترکیه
پیروزی نادری و دنیزلی در ثانیه‌های پایانی
در مسابقه آغازین هفته پنجم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای‌اسپور در حالی که مثل همیشه محمد نادری را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، در ورزشگاه بورنووا با گُزتپه رده سیزدهمی دیدار کرد. آلتای‌اسپور که سرمربیگری آن را مصطفی دنیزلی برعهده دارد، در دقیقه ۲۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را هدر داد ولی پنج دقیقه پس از آن یک گل دریافت کرد تا گُزتپه نیمه اول را با برتری پشت سر بگذارد. در نیمه دوم یاران نادری نمایش هجومی خود را ادامه دادند و در دقیقه ۷۱ به گل اول رسیدند اما در شرایطی که مسابقه رو به پایان بود، در دقیقه ۳+۹۰ پیکسائو گل دوم آلتای‌اسپور را زد تا این تیم با برتری دو بر یک این مسابقه را پشت سر بگذارد. آلتای‌اسپور پس از دو پیروزی در ابتدای فصل، در دو مسابقه گذشته‌اش شکست خورده بود که در این بازی خانگی دوباره توانست به برتری دست یابد تا ۹ امتیازی شود و موقتاً در رتبه ششم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد. محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای‌اسپور پس از چهار حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مسابقات این فصل، این بار هم تا پایان بازی با گُزتپه در ترکیب تیمش بود.
 
 
دومین پیروزی مربی سابق استقلال در قطر
کنعانی‌زادگان حریف الغرافه و استراماچونی نشد
در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ ستارگان قطر، الاهلی که برای دومین مسابقه متوالی محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی داشت، در استادیوم ثانی بن جاسم به مصاف تیم سه امتیازی الغرافه رفت. یاران کنعانی‌زادگان که در نخستین بازی فصل به تساوی رسیده بودند، برای کسب نخستین پیروزی خانگی فصل تلاش می‌کردند ولی در ایجاد حملات ناموفق نشان دادند و هیچ شوتی در چارچوب نداشتند تا در نهایت با دریافت یک گل نتیجه را واگذار کنند.
 شاگردان آندره‌آ استراماچونی در تیم الغرافه که لیگ ستارگان قطر را با پیروزی شروع کرده بودند، این بار هم با گلزنی سفیان هنی در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی، توانستند صاحب دومین پیروزی فصل شوند تا شش امتیازی شده و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الدحیل و السد در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند. یاران کنعانی‌زادگان پس از تساوی بدون گل در نخستین بازی فصل مقابل قطر اس.سی، در کسب پیروزی ناموفق بودند و با یک گل شکست خوردند تا یک امتیازی بمانند و در رتبه نهم جدول لیگ ستارگان قطر بایستند. محمدحسین کنعانی‌زادگان، ملی‌پوش ایرانی الاهلی در این بازی نیز مثل هفته اول ۹۰ دقیقه‌ در ترکیب تیمش حضور داشت.
 
 

Page Generated in 0.0068 sec