printlogo


کد خبر: 235115تاریخ: 1400/6/28 00:00
مصاحبه

مرزبان: ریخت و پاش سپاهان واقعیت ندارد
علیرضا مرزبان، مربی سپاهان معتقد است تیمش در نقل و انتقالات ریخت و پاش نکرده و هجمه‌های وارد به این تیم درست نیست. مرزبان در مورد اهداف سپاهان در فصل پیش رو می‌گوید: «طبیعتاً تیمی که توانسته فصل قبل ۶۵ امتیاز بگیرد دوباره باید هدفمند به طرف جلو حرکت کند. می‌دانیم ما تنها مدعی قهرمانی نیستیم بلکه تیم‌های دیگر هم هستند که کیفیت بزرگی دارند و ما باید روی هر بازی تمرکز بالا داشته باشیم و باید بازی به بازی جلو رویم و بازی با نساجی که چهار بر یک شد، بحث این بود که بازیکنان احساس بهتری پیدا کنند چون ما در دوران بدنسازی انتظار زیادی نداریم ولی کیفیت کاری و همبستگی‌ای که بازیکنان دارند به ما کمک می‌کند و نشان می‌دهد واقعاً متحد هستند.» مربی سپاهان درباره نقل و انتقالات تیم توضیح می‌دهد: «ما سه تا بازیکن ملی‌پوش را از دست دادیم و بحثی هست که می‌گویند سپاهان ریخت و پاش کرده، واقعیت ندارد. این فرار به طرف جلو است و ما کاپیتان و گلر تیم ملی را از دست دادیم، محبی را به عنوان بازیکن تیم ملی از دست دادیم و به جای آنها سه بازیکن جدید گرفتیم و بازیکنانی که انتخاب کردیم فلسفه کاری ما را می‌پذیرند و می‌دانند ما چه می‌خواهیم و به خاطر بازیکنانی که گرفتیم بسیار خوشحالیم؛ آنها از نظر شخصیتی هم بازیکنان بزرگی هستند.» مربی سپاهان در مورد هجمه‌های وارده به تیم‌های صنعتی و مشخصاً سپاهان می‌گوید: «در فوتبال دنیا این طور است که وقتی شما هدف‌های بزرگی را دنبال می‌کنید، طبیعتاً باید بازیکنانی را بگیرید که بتوانید به آن اهداف برسید. هدف بزرگ احتیاج به تکامل تیمی دارد و ما احساس خوبی به تیم داریم و می‌خواهیم نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم و آبروداری کنیم و سعی کردیم بازیکنانی به خدمت بگیریم که این کیفیت را دارند.»
 
معدنچی: فجر دوباره ستاره‌ساز می‌شود
مهرزاد معدنچی بازیکن سابق پرسپولیس و مربی کنونی فجرسپاسی از انگیزه‌های این تیم برای فصل جدید لیگ برتر در بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال می‌گوید: «با توجه به اینکه به خوبی از سختی کار آگاه هستیم خیلی زود تمرینات و کار خود را آغاز کردیم. فجر بعد از 8 سال به لیگ برتر بازگشته و ما با چالش بزرگ و سختی روبرو هستیم. در تلاشیم این تیم را در این فصل در لیگ برتر حفظ کنیم و در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی به دنبال نتیجه‌گیری باشیم چرا که این تیم سابقه قهرمانی در جام حذفی و حضور در آسیا را در کارنامه دارد و مسلماً فجر و فوتبال شیراز لایق بهترین‌ها است. امیدوارم مسئولین استانی و باشگاه هم به تیم کمک کنند و در این راه سخت ما را یاری کنند. خدا را شکر بازیکنان با انگیزه بالای در حال کار کردن هستند و خیلی از این بازیکنان تجربه بازی در لیگ برتر را در کارنامه ندارند اما من مطمئنم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و مثل سال‌های گذشته که همه فجر را مثل یک تیم ستاره ساز می‌شناختند این تیم باز هم چهره‌های بزرگی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد و همه ما نیز در تلاش هستیم که این اتفاق محقق شود و بار دیگر فجر از بازیکنان کم نام نشان ستاره بسازد.»
 
 
بادامکی: روزهای خوبی را برای شهرخودرو نمی‌بینم
حسین بادامکی سرپرست فصل گذشته شهرخودرو امیدوار است این تیم که تنها دلخوشی مردم مشهد است با تغییر و تحولات جدید به سرنوشت بدی مبتلا نشود: «شخصاً در مورد تیم شهرخودرو صحبت‌های زیادی دارم ولی الان به نظرم شرایط مساعد نیست. ممکن است بگویند ما داشتیم کارمان را انجام می‌دادیم و آقایان صحبت کردند و برای ما حاشیه ایجاد کردند ولی اگر حرف می‌زنیم به خاطر نگرانی برای تیم‌مان است. سال گذشته در کنار آقای رحمتی کار کردیم و استان از نیم فصل دوم تیم را تحویل گرفت. شورای شهر، هیأت فوتبال و غیره بسیار زحمت کشیدند و این تیم را در رتبه تک رقمی تحویل آقایان دادند و ان‌شاءالله از امانت هواداران به درستی نگهداری کنند چون تنها دلخوشی جوان‌های آن شهر است و اگر اتفاقی بیفتد آقایانی که الان مسئولیت دارند باید جوابگو باشند.»
 
 
علیزاده: با برانکو درباره خرید ۲ بازیکن عمانی مشورت کردیم
علی علیزاده معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان می‌گوید برای جذب بازیکنان عمانی با برانکو ایوانکوویچ مشورت کردند: «نقد‌هایی که درباره این موضوع می‌شود را قبول ندارم. ما بر اساس نیاز، بودجه و مشاور‌ه‌ای که داشتیم دو بازیکن ملی‌پوش عمانی را به خدمت گرفته‌ایم. ما قلباً آرزو داریم بازیکن طراز اول اروپایی به خدمت بگیریم؛ اما آیا میزان بودجه ما چنین اجاز‌ه‌ای می‌دهد؟ بازیکن طراز اول اروپایی ۸۰۰ هزار دلار است، آیا ما توان تأمین این هزینه را داریم؟ با وجود انجام این اقدامات بعضی‌ رسانه‌ها به این نقل و انتقالات انگ تبانی زدند. با برانکو سرمربی تیم ملی عمان که قبلاً در ایران سابقه همکاری با کشورمان داشته مشورت کردیم. همچنین بعضی رفقای خوب ما در عمان، چند پیشکسوت فوتبال ایران و اعضای کمیته فنی فیلم‌های بازی این دو بازیکن را به خوبی بررسی کردند، بعد دو بازیکن عمانی را جذب کردیم.»
 
 
رجب زاده: ذوب‌آهن مثل گوشت قربانی شده
مهدی رجب‌زاده پیشکسوت ذوب‌آهن معتقد است با توجه به وضعیت تیم و یارگیری که انجام شده توقع زیادی از تارتار نیست و تیم احتمالاً در میانه جدول قرار خواهد گرفت: «با توجه به وضعیت تیم و یارگیری که انجام شده توقع زیادی از تارتار نیست و تیم احتمالاً در میانه جدول قرار خواهد گرفت. در این مدت به اینکه مربی چه بازیکنانی را می‌خواهد و این بازیکنان چه کیفیتی دارند توجه نشده است. ایجنت‌ها بازیکن را به مدیران پیشنهاد می‌دهند و آنها بدون شناخت و اطلاعات کافی بازیکن را جذب می‌کنند و اینگونه یک بازیکن به تیم قالب می‌شود. مدیری که اقتدار و تخصص نداشته باشد به این مسائل تن می‌دهد. سال پیش ستاره‌های تیم رفتند و بازیکنان درجه ۲ گرانقیمت آمدند. ذوب‌آهن مثل گوشت قربانی شده و هیچ کس برای این تیم کاری نکرده است. پارسال فقط خواست خدا و دعای هوادار بود که نیفتادیم. فصل پیش تیمی ضعیف و از پیش بازنده بودیم و امسال به تیمی متوسط تبدیل شدیم.»

 


Page Generated in 0.0041 sec