printlogo


کد خبر: 235103تاریخ: 1400/6/28 00:00
خبر کوتاه

صعود مجللی به فینال A قایقرانی قهرمانی جهان
ملی‌پوش قایقرانی ایران به فینال A کانوی ۵۰۰ متر قهرمانی جهان صعود کرد. مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی جهان روز شنبه در دانمارک برگزار شد و نماینده ایران موفق به صعود به فینال A شد. 
عادل مجللی ملی‌پوش ایران در مرحله نیمه‌نهایی کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر  با زمان ۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه پس از قایق ایتالیا دوم شد و به فینال A مسابقات صعود کرد.
 مسابقه فینال امروز یکشنبه برگزار می‌شود و مجللی باید در فینال کانوی ۵۰۰ متر مسابقه بدهد. البته عادل مجللی در  کانوی ۵۰۰۰ متر هم به عنوان نماینده ایران باید به رقابت با رقبا بپردازد.
 
 
پایان رقابت ملی‌پوشان سه‌گانه ایران در اسپرینت قهرمانی آسیا
ششمی رضوانی، بهترین عنوان در قاره کهن
ملی‌پوش سه‌ گانه در مسابقات اسپرینت قهرمانی آسیا ششم شد و بهترین عملکرد را برای تیم ملی ایران داشت.مسابقات سه گانه اسپرینت قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان برگزار شد و بهترین نتیجه در این مسابقات برای ملی‌پوشان ایران مقام ششمی بود.علی رضوانی از ایران با قرار گرفتن در رده ششم آسیا، بهترین نتیجه را در میان ملی‌پوشان ایران گرفت. در این مسابقات کشورهای قزاقستان، ژاپن، ایران، ازبکستان، امارات، فیلیپین، بحرین و قرقیزستان حضور داشتند.
 
 
سرمربی تیم ملی نجات غریق ایران حکم گرفت
ناظری سرمربی شد
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی حکمی پرافتخارترین ورزشکار نجات غریق را به عنوان سرمربی تیم ملی این رشته منصوب کرد.با حکم مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، محمد ناظری به عنوان سرمربی تیم ملی نجات غریق منصوب شد. ناظری در شرایطی عهده‌دار هدایت تیم ملی نجات غریق شده که عنوان پرافتخارترین ورزشکار این رشته را در اختیار دارد و در حوزه ورزش‌های آبی هم از پیشینه قابل توجهی برخوردار است.
 
 
عابدینی هدایت فنی تیم‌های پایه را دست گرفت
شروع سابر با سرمربی جدید از اول مهر
سرمربی جدید تیم ملی شمشیربازی سابر معرفی شد و از هفته اول مهر نیز کار خود را آغاز می‌کند.تیم ملی شمشیربازی سابر ایران پس از بازی‌های المپیک توکیو دچار تغییر و تحول در بحث سرمربیگری شد و پیمان فخری پس از سال‌ها فعالیت به عنوان سرمربی تیم سابر، تصمیم به کناره‌گیری گرفت. پس از کناره‌گیری فخری، دستیار او به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی اعلام شد و اکنون این مسأله نهایی شده است و امین قربانی به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی شمشیربازی سابر از سوی فدراسیون معرفی شد.قربانی که مدیرفنی تیم ملی زنان نیز است از هفته اول مهر کار خود را آغاز می‌کند. دستیار او نیز در هفته جاری معرفی می‌شود.مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی سابر هم که فعلاً مشغول درمان کتف خود است، به کمک تیم ملی نوجوانان و جوانان آمده است و در حال حاضر روی اردوی این تیم که خود را برای قهرمانی آسیا و سپس قهرمانی جهان آماده می‌کند، نظارت دارد.
 
 
برای شرکت در مسابقات آسیایی بنگلادش
کمانداران کامپوند به اردو دعوت شدند
کمانداران کامپوند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش به اردوی آمادگی دعوت شدند.اردوی آمادگی تیم ملی کامپوند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش با حضور ۱۰ کماندار زن و مرد از امروز یکشنبه ۲۸ شهریور در سایت تیروکمان برگزار می‌شود.محمدصالح پالیزبان، محمد معدن‌دار، نیما محبوبی، امیر کاظم‌پور و امیرمحمد قربان‌زاده و در بخش زنان، گیسا بایبوردی، کوثر خشنودی‌کیا، آرزو طاهریان، شکیبا جلالی و الهام قدیم‌پور نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی هستند. هدایت این تیم را اسماعیل عبادی برعهده دارد. این اردو تا ۱۲ مهر ادامه دارد.
مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا اواخر آبان در بنگلادش برگزار می‌شود که تیم کامپوند با ۶ ورزشکار زن و مرد در این مسابقات شرکت می‌کند. 
کامپوند ایران همواره یکی از مدعیان کسب مدال در رقابت‌های آسیایی است اما مدتی است بواسطه تغیر و تحولات مدیریتی و فنی که در این بخش شکل گرفته خیلی نتوانسته موفقیت‌های قبل خود را تکرار کند اما با حضور اسماعیل عبادی یکی از ستاره‌های عنواندار این رشته در رأس هرم فنی این تیم، امید است کمانداران کامپوند کشورمان بتوانند وضعیت خود را از نظر مدالی در قاره آسیا بهبود ببخشند.
 

Page Generated in 0.0048 sec