printlogo


کد خبر: 235101تاریخ: 1400/6/28 00:00
پاری‌سن‌ژرمن - لیون؛ ساعت 23:15
مسی! خودت را نشان بده

پاری‌سن‌ژرمن رکورد صددرصد برد را در این فصل لیگ یک فرانسه ثبت کرده است. آنها این‌بار میزبان تیم لیون با مربیگری پیتر بوس هستند.
پاریسی‌ها در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که در لیگ قهرمانان در خانه بروژ با نتیجه یک بر یک متوقف شدند و لیون در خانه رنجرز در لیگ اروپا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.
در بازی با بروژ سرانجام لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار، هر سه در ترکیب ثابت قرار گرفتند. اما این سه نفر نتوانستند تیم‌شان را به پیروزی برسانند.
پی‌اس‌جی در این فصل لیگ یک فرانسه 16 گل زده؛ یعنی بیش از میانگین سه گل در هر مسابقه. پی‌اس‌جی همچنین پنج بازی خانگی اخیر خود در لیگ را هم برده و در سه بازی خانگی اخیر خود، در هر بازی چهار گل زده است.
بوس در لیون شروع خوبی نداشت، اما حالا تیمش را به فرم خوبی رسانده و آنها سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها را برده‌اند. تیم بوس در لیگ یک فرانسه در رده هفتم است و هفت امتیاز کمتر از پی‌اس‌جی دارد. آنها البته از ابتدای فصل گذشته تاکنون در خانه حریفان تنها دوبار شکست خورده‌اند.
امباپه در بازی با بروژ به‌دلیل مصدومیت در اوایل نیمه دوم تعویض شد. مشخص نیست که او تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود.
آنخل دی‌ماریا بازی لیگ قهرمانان را به‌دلیل محرومیت از دست داده بود و حالا می‌تواند در سمت راست خط حمله قرار بگیرد تا مسی به مرکز برود. مارکو وراتی، سرخیو راموس، کالین داگبا، لیوین کورزاوا و خوان برنات هم همگی غایب هستند.
ادریسا گیه از محرومیت برگشته و در کنار آندر هررا در مرکز خط میانی قرار می‌گیرد. کیلور ناباس و جیان‌لوییجی دوناروما هم نبرد سختی بر سر حضور در دروازه دارند.
در لیون هم دامین داسیلوا از محرومیت برگشته و شاید جای ژروم بواتنگ را بگیرد. اما موسی دمبله و تینو کاده‌وره مصدوم هستند. ژردان شکیری امیدوار است در ترکیب قرار بگیرد و کارل توکو اکامبی شاید به مرکز برود. به این ترتیب اسلام سلیمانی نیمکت‌نشین خواهد شد. لوکاس پاکتا و حسام عوار هم پشت سر مهاجم کامرونی بازی خواهند کرد. اکامبی در بازی با رنجرز گل اول تیمش را در دقیقه 23 زد و آماده حضور در این مسابقه است. در آن بازی، جیمز تاورنیه هم یک گل‌به‌خودی زد و نتیجه 2 بر صفر به سود لیون شد.
تیاگو مندس و لئو دوبوا هم در لیون غایب هستند و نبود دوبوا باعث می‌شود مالو گوستو 18ساله وظیفه سخت مهار نیمار را بر عهده بگیرد.
 
 
 
ترکیب احتمالی: 
پاری‌سن‌ژرمن: دوناروما؛ حکیمی، مارکینیوش، کیمپمبه، دیالو؛ هررا، پریرا، گیه؛ دی‌ماریا، مسی، نیمار
لیون: لوپس؛ گوستو، دنایر، داسیلوا، امرسون؛ کاکره، گیمارش؛ شکیری، پاکتا، عوار؛ توکو اکامبی
 

Page Generated in 0.0046 sec