printlogo


کد خبر: 235100تاریخ: 1400/6/28 00:00
والنسیا - رئال‌مادرید؛ ساعت 23:30
دوئل مدعیان در مستایا
رئال فصل قبل در مستایا با 3 پنالتی که داد، 4 بر یک به والنسیا باخت

رئال‌مادرید امشب در سفر به مستایا و بازی با تیم روی فرم والنسیا به‌دنبال ادامه روند خوب خود در لالیگاست. تا قبل از بازی‌های این هفته تیم کارلو آنچلوتی با 10 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول لیگ اسپانیا قرار داشت، والنسیا هم از 4 بازی قبلی 10 امتیاز گرفته بود.
مسائل حاشیه‌ای والنسیا در سال‌های اخیر ضربات سنگینی به این تیم وارد کرده تا جایی که دارنده شش قهرمانی لیگ اسپانیا که با معضلات بزرگ مالی درگیر است، فصل گذشته را در رتبه ناامیدکننده سیزدهم به پایان رساند. می‌شود گفت در شروع فصل جدید خوش‌بینی زیادی نسبت به این تیم وجود نداشت اما مربی جدید تیم، خوسه بوردالاس که پنج سال در ختافه کار کرده بود، بازی‌های تیم و البته نتایج را متحول کرده است. والنسیا فصل جدید را با برد یک بر صفر برابر تیم سابق مربی‌اش آغاز کرد بعد برابر گرانادا متوقف شد و قبل از تعطیلات بازی‌های ملی آلاوس را شکست داد. هفته گذشته هم در پامپلونا از اوساسونا عقب افتادند اما در نهایت به پیروزی 4 بر یک رسیدند. خفاش‌ها به‌خوبی از سختی بازی امشب آگاه‌اند اما این را هم می‌دانند فصل قبل در مستایا 4 بر یک رئال‌مادرید را شکست داده‌اند و در دوتا از پنج بازی آخرشان با غول پایتخت به پیروزی رسیده‌اند.
رئال از ژانویه 2018 در مستایا برنده نشده اما تیم آنچلوتی به‌خاطر شروع خیلی خوب فصل 2022-2021 با اعتماد به نفس بالا به این بازی می‌رود. رئال آلاوس را برده، با لوانته مساوی کرده و با گل دنی کارواخال، میزبانش، رئال‌بتیس را شکست داد. بعد از بازی‌های ملی هم 5 بر 2 سلتاویگو را بردند و در نخستین بازی لیگ قهرمانان با یک گل برابر اینتر به پیروزی رسیدند. رئال برنامه شلوغی دارد، بعد از والنسیا در لیگ با مایورکا و ویارئال روبه‌رو می‌شود و هفته آینده در خانه میزبان شریف تیراسپول مولداوی در لیگ قهرمانان است. سفیدها آماده‌اند برای پس گرفتن قهرمانی از اتلتیکومادرید تلاش کنند و با وجود تابستان کم‌رونق در نقل‌وانتقالات به اندازه کافی برای مبارزه قوی هستند.
اخبار تیمی
والنسیا حداقل یک تغییر نسبت به بازی هفته قبل برابر اوساسونا دارد چون دنیس چریشف دچار آسیب‌دیدگی زانو شده و حداقل تا ماه آینده نمی‌تواند بازی کند. خرید جدید تیم، دیمیتری فولکوییرر جای چریشف را در زمین گرفت و این تغییر حالا از ابتدا صورت می‌گیرد تا این بازیکن 28ساله برای نخستین‌بار در ترکیب اصلی والنسیا بازی کند. کریستیانو پیچینی همچنان نمی‌تواند بازی کند اما بوردالاس برای این بازی دردسر و نگرانی دیگری ندارد و برای همین نباید انتظار تغییرات بزرگی در تیم داشت. کارلوس سولر سرحال در سمت راست بازی می‌کند و گونچالو گوئدس به ماکسی گومز در یک‌سوم خط دفاعی حریف ملحق می‌شود.
رئال‌مادرید اما غایبان بزرگی برای بازی امشب دارد و دنی سبایوس، تونی کروس، گرت بیل، مارسلو و فرلان مندی هیچ‌کدام نمی‌توانند بازی کنند. رودریگو از روی نیمکت به زمین رفت و گل پیروزی را وارد دروازه اینترمیلان کرد، حالا این برزیلی شاید در ترکیب اصلی قرار بگیرد و در کنار کریم بنزما و وینیسیوس جونیور مثلث هجومی رئال را تشکیل بدهد. لوکا مودریچ بعد از مشکلات مصدومیت اخیرش 80 دقیقه بازی کرد و احتمالاً ستاره کروات یک‌بار دیگر رهبری خط میانی را بر عهده می‌گیرد. ادواردو کاماوینگا و ادن آزار هم برای حضور در ترکیب اصلی تقلا دارند اما فرضیه محتمل این است که آنچلوتی هر دو را روی نیمکت بنشاند.
 
 
 
ترکیب احتمالی: 
والنسیا: مامارداشویلی؛ کوریا، پائولیستا، آلدرته، گایا؛ سولر، گیامون، واس، فولکوییرر؛ گوئدس، گومز
رئال‌مادرید: کورتوآ؛ کارواخال، میلیتائو، آلابا، ناچو؛ والورده، مودریچ، کاسمیرو؛ رودریگو، بنزما، وینیسیوس
 

Page Generated in 0.0049 sec