printlogo


کد خبر: 235098تاریخ: 1400/6/28 00:00
وستهم – منچستریونایتد؛ ساعت 17:30
مبارزه جان‌سخت‌ها

منچستریونایتد بعد از باخت ناامیدکننده برابر یانگ بویز در نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مسابقه سختی در زمین وستهم دارد؛ تیمی که کارش در لیگ اروپا را با پیروزی 2 بر صفر در زاگرب مقابل دینامو شروع کرده است. در واقع تیم غرب لندن که با گل‌های میکاییل آنتونیو و دکلان رایس، خاک کرواسی را با پیروزی ترک کرد، با مربیگری دیوید مویس بسیار یکدست و هماهنگ شده است. رتبه ششم فصل در حالی که با سهمیه لیگ قهرمانان تنها دو امتیاز فاصله داشتند، انتظارات را از این تیم بالا برده بخصوص که از چهار بازی ابتدایی خود هشت امتیاز گرفته‌اند. وستهم در دو بازی ابتدایی خود به نیوکاسل و لستر 4 گل زد و اما در خانه برابر کریستال‌پالاس متوقف شد و هفته قبل با ساوتهمپتون بدون گل مساوی کرد. وستهم و منچستریونایتد چهارشنبه در اولدترافورد در جام اتحادیه برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، بعد هم با لیدزیونایتد در لیگ برتر و راپیدوین در لیگ اروپا بازی دارند.
تیم اوله‌گونار سولشر برای جبران باخت در گروه F لیگ قهرمانان فرصت دارد و با کسب 10 امتیاز از چهار بازی و زدن 11 گل شروع خوبی در لیگ برتر داشته. کریستیانو رونالدو هفته گذشته در بازگشت به اولدترافورد دو گل به نیوکاسل زد ضمن اینکه شیاطین سرخ لیدزیونایتد و ولورهمپتون را هم برده‌اند اما دو امتیاز بازی با ساوتهمپتون را از دست دادند. یونایتد هم مثل وستهم برنامه شلوغی دارد، هفته آینده در لیگ برتر با آستون‌ویلا و بعد با ویارئال در لیگ قهرمانان بازی می‌کند. منچستریونایتد در لیگ برتر 28 بازی پیاپی خارج از خانه را نباخته و رکورددار تاریخ این رقابت‌ها است.
 
اخبار تیمی
وستهم مهاجم کلیدی خود آنتونیو را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد چون این بازیکن 31ساله هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون اخراج شد و نبود او که در چهار بازی لیگ برتر چهار گل زده و سه پاس گل داده ضربه بزرگی به تیم پایتخت است که باعث می‌شود جارود بوون به مرکز حمله برود. تعجب‌آور نیست که وستهم با سه دفاع بازی کند و کورت زوما به آنجلو اوگبونا و کریگ داوسون در منطقه دفاعی ملحق شود؛ توماس سوچک و دکلان رایس هم از بازی در وسط زمین مطمئن هستند. سعید بن رحمه و پابلو فورنالز در کناره‌ها بوون را کمک می‌کنند در حالی که ولادیمیر کوفال و آرون کرسول بال-مدافعان تیم مویس هستند.
مارکوس رشفورد به تمرین برگشته اما زود است بازی کند در حالی که آماد دیالو و ادینسون کاوانی هم در دسترس نیستند. اسکات مک تامینای بعد از جراحی کشاله ران به تمرین برگشته و سولشر گفته بود بازیکن تیم ملی اسکاتلند می‌تواند مقابل نیوکاسل بازی کند بنابراین بعید نیست در این دیدار در ترکیب اصلی باشد. اگر او در کنار فرد در خط میانی بازی کند، پل پوگبا به چپ می‌رود و میسون ماونت در راست به برونو فرناندز اجازه می‌دهد درست پشت سر رونالدو بازی کند. وان بیساکا که با اخراج مقابل نماینده سوئیس نقش مهمی در باخت یونایتد داشت، اخیراً مورد انتقاد قرار گرفته و برای بازی با دیوگو دالوت رقابت دارد اما احتمالاً یک‌بار دیگر در دفاع کنار هری مگوایر، رافائل واران و لوک شاو بازی می‌کند.
 
‌ترکیب احتمالی
وستهم: فابیانسکی؛ داوسون، زوما، اوگبونا؛ کوفال، رایس، سوچک، کرسول؛ فورنالز، بوون، بن رحمه
منچستریونایتد: دخئا؛ وان بیساکا، واران، مگوایر، شاو؛ مک تامینای، فرد؛ گرینوود، فرناندز، پوگبا؛ رونالدو
 

 


Page Generated in 0.0046 sec