printlogo


کد خبر: 235097تاریخ: 1400/6/28 00:00
تاتنهام – چلسی؛ ساعت 20:00
کین یا لوکاکو؟

تاتنهام و چلسی بعد از کسب نتایج متفاوت در رقابت‌های اروپایی امشب دربی جذاب لندن را برگزار می‌کنند. اسپرز در لیگ کنفرانس اروپا با رن 2 بر 2 مساوی کرد اما چلسی دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را با پیروزی یک بر صفر در زمین زنیت سنت‌پترزبورگ آغاز کرد.
تمام دستاورد تاتنهام از بازی پنجشنبه در لیگ کنفرانس یک امتیاز و دو مصدوم دیگر بود. هوای نونو اسپیریتو سانتو در جریان سه برد در لیگ برتر -که باعث شد مقطع کوتاهی به صدر جدول بروند- آفتابی بود اما باخت تحقیرآمیز 3 بر صفر به کریستال‌پالاس باعث شد تا رده هفتم سقوط کنند. اما هر دو نتیجه غیرمنتظره در خارج از خانه بود در حالی که تیم سانتو در سه پیروزی خانگی‌اش 5 گل زد و گلی نخورد و تاتنهام در 11 تا از 13 بازی آخرش در خانه به پیروزی رسیده است.
چلسی هم آنطور که برخی هوادارانش انتظار داشتند، برد درخشانی در روسیه به دست نیاورد اما گل روملو لوکاکو برای کسب سه امتیاز کافی بود. مهاجم بلژیکی در برد 3 بر صفر هفته گذشته برابر آستون‌ویلا طلسم گلزنی خود برای چلسی را شکست.
توماس توخل فصل قبل در میان چهار تیم اول جدول قرار گرفت هرچند در اروپا به قهرمانی رسید اما با مربی آلمانی سیمای یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل را دارد البته بازی با یوونتوس و منچسترسیتی در هفته‌های پیش‌رو به‌خوبی عیار این تیم را مشخص می‌کند. آبی‌ها در حالی از غرب به شمال لندن می‌آیند که در 15 بازی خارج از خانه اخیر خود تنها یک باخت دارند ضمن اینکه در هر شش بازی آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به گلزنی شده‌اند. در بازی مشابه فصل قبل در روزهای اول کار توخل، چلسی با پنالتی ژرژینیو به پیروزی رسید ضمن اینکه در پنج بازی آخرش در لیگ برتر با تاتنهام نباخته و چهارتا را برده در حالی که در این پنج بازی فقط یک گل خورده.
 
اخبار تیمی
اسپرز برای بازی امشب ژافت تانگانگا را به‌دلیل محرومیت و به احتمال زیاد اریک دایر را به‌خاطر مصدومیت در اختیار ندارد بنابراین کریستین رومرو و داوینسون سانچس در بازگشت به انگلیس شاید مستقیماً به ترکیب برگردند. جووانی لوسلسو هم می‌تواند تیم را همراهی کند در حالی که استیون برخواین و لوکاس مورا هر دو بازی با رن را به‌دلیل آسیب‌دیدگی ترک کردند و بعید است برای این بازی آماده باشند. سون هئونگ مین امیدوار است برای بازی با قهرمان اروپا آمادگی لازم را داشته باشد. برایان گیل هم باید در بحران غایبان تاتنهام در کنار هری کین در ترکیب اصلی باشد بخصوص اگر رایان سسنیون نرسد.
چلسی احتمالاً باز هم نمی‌تواند از کریستین پولیشیچ که مچش آسیب دیده استفاده کند اما درباره آمادگی انگولو کانته خوش‌بینی بیشتری وجود دارد هرچند به بازی با زنیت نرسید. ریس جیمز که در جریان بازی سه‌شنبه خانه‌اش مورد دستبرد واقع شد، بعد از محرومیت داخلی آماده بازی در سمت راست است اما در آن سمت با حضور مارکوس آلونسو، بن چیلول باید منتظر بماند. کای هاورتز احتمالاً در حمله به حکیم زیش ترجیح داده می‌شود -تغییری که در دقیقه 63 بازی با زنیت رخ داد- سائول نیگس هم که مقابل ویلا اولین بازی خود را انجام داد و کار خاصی نکرد، بازی را از روی نیمکت شروع می‌کند.
 
‌ترکیب احتمالی
تاتنهام: لوریس؛ امرسون، سانچس، رومرو، رگیلون؛ هویبرگ، اسکیپ؛ گیل، آلی، سون؛ کین
چلسی: مندی؛ آسپیلیکوئتا، کریستنسن، رودیگر؛ جیمز، ژرژینیو، کوواچیچ، آلونسو؛ ماونت، هاورتز؛ لوکاکو
 

 


Page Generated in 0.0057 sec