printlogo


کد خبر: 235088تاریخ: 1400/6/28 00:00
تجمع مقابل وزارت ورزش بعد از تذکر باشگاه
حاشیه یار همیشگی استقلال!

روزگار بر وفق مراد استقلال نیست و به قول معروف هر دم از این باغ بری می‌رسد! چند روز بعد از اینکه مددی در یک برنامه تلوزیونی اظهاراتی نسبت به برخی رفتارهای مجیدی داشت و تا حدی منتقد عملکرد او شد، هواداران این باشگاه که به‌تازگی مقابل باشگاه و وزارت ورزش تجمع کرده بودند، بار دیگر مقابل وزارتخانه حضور یافتند و ناراحتی خود از وضعیت موجود را بیان کردند تا دوباره آسمان این باشگاه تیره و تار شود.
اینکه حرف همه استقلالی‌ها همان شعار‌هایی است که روز گذشته در مقابل وزارت ورزش و جوانان سر داده شده، نیاز به تحقیقات گسترده و همه‌گیر دارد چون تعداد هوادارانی که مقابل ورزاتخانه تجمع کردند در قیاس با هواداران کل این باشگاه عدد بسیار کوچکی است اما به هر حال این طیف که انگار خود را نماینده همه هواداران این باشگاه می‌دانستند خواستار تغییرات مدیریتی شدند و به‌نوعی به دفاع از سرمربی استقلال پرداختند.
آنها در این تجمع از سیدحمیدسجادی، وزیر ورزش و جوانان خواستند به‌سرعت در راستای تغییر مدیریت باشگاه اقدام کند اما هنگام تجمع هیچ‌یک از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در مقابل در وزارتخانه حضور نداشتند تا با هواداران روبه‌رو شوند و احتمالاً از طریق فیلم‌هایی که از سوی همین طیف در فضای مجازی منتشر شد، در جریان خواسته‌های آنها قرار خواهند گرفت.
این تجمع در حالی برگزار شد که قرار است امروز نشست اعضای هیأت‌مدیره با فرهاد مجیدی پیرامون ادامه همکاری برگزار شود و مشخص نیست سرنوشت سرمربی استقلال چه خواهد شد و آیا تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال به فرهاد مجیدی رأی اعتماد خواهند داد یا خیر؟! حتی اگر مدیران جدید نیز بر مسند کار قرار بگیرند تصمیم‌گیری درباره ادامه فعالیت مجیدی در استقلال نیاز به شور و مشورت دارد. مجیدی در سومین دوره حضورش در استقلال باز هم از رسیدن به جام قهرمانی محروم مانده و عملکرد درخشان و قابل دفاعی را از خود به‌جا نگذاشته است اما همچنان از سوی برخی هواداران که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند، حمایت می‌شود.

Page Generated in 0.0047 sec