printlogo


کد خبر: 235085تاریخ: 1400/6/28 00:00
سیدجلال: الهلال همیشه مثل پرسپولیس قدرتمند بوده

سیدجلال حسینی که دیروز همراه کمال کامیابی‌نیا به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، بعد از خروج از ساختمان باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران میدانی حوزه پرسپولیس با اشاره به دیدار مقابل استقلال تاجیکستان گفت: «فکر کنم برد خوبی بود. در شرایط سختی بازی کردیم که چمن مصنوعی بود و بعد از مدت‌ها تماشاگر وجود داشت اما بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند و برد خوبی به دست آوردند و الان با الهلال باید بازی کنیم.»
 مدافع شماره 4سرخ‌پوشان راجع به دیدار با الهلال گفت: «مرحله قبلی هم که بازی با استقلال تاجیکستان بود، مرحله سختی بود چون تیم‌هایی که حضور دارند، تیم‌های خوبی هستند. الان هم چهار تیم در غرب آسیا هستند که کار برای هر 4 تا سخت است. الهلال هم همیشه مثل پرسپولیس تیم قدرتمندی بوده، فکر کنم بازی خوبی است. امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی داشته باشیم. کار برای همه تیم‌ها سخت است.»
وی در مورد علت حضورش در باشگاه گفت: «با آقای صدری در خصوص مشکل مالیاتی‌ام کار داشتم که امیدوارم با کمک ایشان حل شود.»
سیدجلال راجع به مشکلات مالی پرسپولیس گفت: «همه در حال تلاش هستند. آقای صدری در شرایطی است که تمام تلاش‌اش را می‌کند. متأسفانه پولی را که از ‌AFC طلب داشتیم را نمی‌تواند بگیرد. امیدوارم همه به آقای صدری و بقیه کمک کنند تا این مشکلات حل شوند.»
کاپیتان پرسپولیس با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید گفت: «بچه‌هایی که اضافه شدند، بچه‌های خوبی هستند و تلاش‌شان را می‌کنند. متأسفانه ما بازی رسمی نداریم و تا بازی با الهلال هم بازی رسمی نداریم. بازی تدارکاتی خوب است اما بازیکنان ما از شرایط دور هستند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. این بازیکنان جدید هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند که با همین بازی‌های تدارکاتی برسند.»
او درباره بازگشت مصدومان پرسپولیس هم گفت: «مهدی‌خانی که متأسفانه بعد از آن مصدومیت بد، فکر نکنم برسد. کمال هم الان بود و نیاز داریم او برسد تا همه کنار هم باشیم.»
 

Page Generated in 0.0046 sec