printlogo


کد خبر: 235084تاریخ: 1400/6/28 00:00
خبر

اقاله قرارداد کارگزار
ظاهراً پس از مذاکرات صورت گرفته طی روزهای قبل، شرکت کارگزار، برخی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و واحد‌های حقوقی طرفین قرارداد، نامه اقاله را امضا کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرار است امروز امضای نهایی هم ثبت شود و اقاله، آخرین گام خود را طی کند. در مذاکرات اخیر، طرفین درباره برخی مطالبات مورد ادعای مدیران پرسپولیس به توافق‌های قانونی رسیدند و اختلافات مالی به صورت کامل از بین رفت تا هر دو طرف که مشتاق قطع همکاری بودند، به خواسته خود برسند.
 
رادو فایزر زد
بوژیدار رادوشویچ که در مرخصی قبلی‌اش دوز اول واکسن فایزر را زده بود، پس از بازی با استقلال تاجیکستان از کادرفنی سرخ‌پوشان یک هفته مرخصی دیگر گرفت تا برای دریافت دوز دوم واکسن راهی کرواسی شود. رادو روز جمعه با مراجعه به یکی از کلینیک‌های کشورش دوز دوم را دریافت کرد و قرار است پس از استراحت دو روزه به ایران برگردد. با توجه به فاصله چهار روزه واکسن بوژیدار تا تمرین پرسپولیس، او مشکلی برای تمرین نخواهد داشت. قرار است او در تمرین فردای تیمش حاضر باشد.
 
مرخصی مهدی‌خانی
محمد مهدی مهدی‌خانی که در اولین تمرین در تاجیکستان با شکستگی دست مواجه شد بعد از انجام مراحل ابتدایی درمان، در تهران تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفت و طبق اعلام پزشک پرسپولیس امروز از بیمارستان مرخص خواهد شد تا مراحل درمانی نهایی خود را دنبال کند. بعید است این بازیکن به دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان برسد.
 
بریک مصدوم شد
بعد از مصدومیت عبدالله عطیف و سلمان الفرج، محمد بریک هم به دلیل مصدومیت امکان حضور در تمرینات الهلال را از دست داد. در بین این سه بازیکن،عطیف قطعاً به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد اما مصدومیت فرج چندان جدی نیست. اما محمد بریک، مدافع راست ملی‌پوش الهلال حداقل سه هفته امکان حضور در تمرینات این تیم را ندارد و در صورتی که روند درمان این بازیکن به خوبی طی شود، ممکن است شانس حضور در بازی روز 16 اکتبر (24 مهر) را که کمتر از یک ماه دیگر در ریاض برگزار خواهد شد، پیدا کند. مصدوم دیگر الهلال، آندره کاریو پرویی است که مصدومیتش جزئی است و تنها در بازی پیش رو در لیگ عربستان حضور نخواهد داشت.
 

Page Generated in 0.0057 sec