printlogo


کد خبر: 235052تاریخ: 1400/6/27 00:00
مطهری: الهلال ستاره زیاد دارد اما تیم ما ستاره است

حمید مطهری درباره تقابل پرسپولیس با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «از قبل هم گفته بودم در فرصت باقی‌مانده تا دیدار مرحله یک چهارم نهایی باید خود را از همه لحاظ تجهیز کرده و با صلابت و قدرت کار کنیم. هر چند مشکلاتی داریم اما باید از نظر فیزیکی و تاکتیکی خود را به آمادگی برگزاری این مسابقه برسانیم. قبل از قرعه‌کشی گفته بودم برای ما تفاوتی ندارد در این مرحله با کدام تیم بازی کنیم و به هر تیمی بخوریم مشکلی نداریم زیرا پرسپولیس واقعاً قدرتمندترین تیم آسیا است. اکنون که مشخص شده باید به مصاف الهلال برویم، روی کار خودمان و آنالیز این تیم تمرکز می‌کنیم. ان‌شاءالله یک بازی خوب و پرقدرت مقابل الهلال انجام بدهیم و بتوانیم در این مسابقه موفق شویم.»
مطهری در مورد اینکه الهلال برخلاف پرسپولیس با تعداد زیادی بازیکن باکیفیت خارجی به مصاف سرخ‌ها می‌آید، توضیح داد: «واقعاً الهلال تیمی است که هزینه زیادی می‌کند. پریرا را با 15 میلیون یورو از تیم وست برومویچ انگلیس جذب کرد و موسی مارگا از پورتو به الهلال آمد. بازیکنان خارجی الهلال می‌توانند بازی را برای این تیم در بیاورند.»
مربی تیم پرسپولیس گفت: «هر چند الهلال ستاره‌های زیادی دارد اما تیم ما و همه بچه‌های پرسپولیس با هم یک ستاره هستند. سعی می‌کنیم با کار تیمی، خودمان را تا روز بازی با الهلال به شرایط ایده‌آل برسانیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم اما از لحاظ امکانات واقعاً الهلال با ما قابل مقایسه نیست.»
او درباره اینکه هواداران پرسپولیس علاقه زیادی دارند تا این تیم در عربستان برای اولین بار قهرمانی آسیا را به دست آورد، گفت: «برای ما فرقی نداشت در این مرحله با کدام تیم بازی کنیم زیرا به تیم خودمان ایمان و اعتقاد داریم. می‌دانیم با توجه به میزبانی عربستان، کارمان خیلی سخت است اما پرسپولیس هستیم. قول می‌دهم سه تیم دیگر منطقه غرب از برخورد با تیم ما وحشت داشته باشند زیرا توانمندی خود را نشان داد‌ه‌ایم و هدفی جز سربلندی در آسیا نداریم. باید جام قهرمانی آسیا را کسب کرده و آن را به هواداران‌مان تقدیم کنیم ولی می‌دانیم در یک جنگ نابرابر کار خیلی سختی داریم. ایرانی‌ها همیشه کارهای بزرگ انجام داده‌اند.»

Page Generated in 0.0034 sec