printlogo


کد خبر: 235049تاریخ: 1400/6/27 00:00
مصاحبه

پیروانی: چگونه فدراسیون بدهکار برای تیم‌های ملی مربی خارجی می‌آورد؟
افشین پیروانی بعد از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درباره گلایه‌های این باشگاه نسبت به ممنوعیت پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی توضیح داد: «هر چند تیم الهلال خیلی پرستاره است اما در تیم ما همه ستاره هستند. کادر فنی قوی و موفقی داریم اما سؤال من این است چگونه سال گذشته قانونی وضع شد که همه تبعیت کردند اما امسال ناگهان گفتند تیم‌های پولدار و سرمایه‌دار می‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند؟ دیدید مربی و بازیکن خارجی آوردند.»
پیروانی ادامه داد: «در حق تیم ما اجحاف شده و خواهش می‌کنم اسم لیگ را تغییر داده و نام آن را لیگ سرمایه‌داری بگذارند. پرسپولیس با این همه هوادار نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد. بحث‌شان هم این بود که پرونده وجود دارد و باید آبروداری شود. سؤال من این است: آقایانی که این تصمیم را گرفتند، پاسخ بدهند آیا فدراسیون فوتبال به ویلموتس بدهکار نیست و پرونده ندارد؟ آنجا آبروی کسی نرفته است؟ سؤال بعدی من این است: چگونه تیم ملی بزرگسال سرمربی خارجی دارد و برای تیم امید مربی خارجی می‌آورند؟»
وی در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه سه افزود: «ما هم می‌توانستیم با تمام قدرت به آسیا برویم و خواهش کردیم اجازه بدهند طبق درخواست یحیی گل‌محمدی یک بازیکن خارجی بگیریم. ما با نام ایران در مسابقات شرکت می‌کنیم. فدراسیون گذشته نتوانست از حق میزبانی ما دفاع کند و دو سال است بدون میزبانی در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم. اکنون هم شرایط به شکلی است که رقابت یکسان نیست. تیم‌های پولدار و صنعتی خوب بازیکن می‌گیرند و رقابت نابرابر است.» مدیر پرسپولیس درباره برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای دیدار با الهلال گفت: «طبق برنامه‌ریزی خوبی که شده قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان بازی رسمی نداشتیم و قبل از ۲۴ مهر که بازی‌مان با الهلال در آن روز برگزار می‌شود هم لیگ شروع نشده و بازی رسمی نداریم. کادرفنی نسبت به شرایط موجود دنبال این است که 3،2 بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های لیگ برتری داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم از حق فوتبال‌مان دفاع کرده و به نتیجه خوبی برسیم.»
 
 
صدری: انگیزه اصلی پرسپولیس صعود به فینال است
سیدمجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تقابل با الهلال گفت: «تنها سه تیم غیر از پرسپولیس در منطقه غرب آسیا باقی‌مانده بودند و طبیعتاً ما باید به مصاف یکی از آنها می‌رفتیم. قرعه‌کشی انجام شد و حالا الهلال عربستان حریف ماست.» رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «من معتقدم تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیاست و توانایی‌هایی دارد که برای سایر باشگاه‌ها، آرزو به حساب می‌آید. 
ما می‌توانیم با توجه به پتانسیل هواداران در فضای مجازی، دانش مربیان و تلاش خالصانه‌ای که بازیکنان نشان می‌دهند، به همه اهداف‌مان برسیم. انگیزه اصلی پرسپولیس، صعود به فینال است و ما برای این هدف، تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. این موضوع می‌تواند همه پرسپولیسی‌ها را به افزایش میزان حمایت‌ها از تیم دلگرم کند.» صدری همچنین گفت: «بعد از قرعه‌کشی، فضای جالبی را شاهد بودیم و هواداران پیام‌های زیادی برای من ارسال کردند. این موضوع نشان از اهمیت بالای رقابت‌های بین‌المللی برای هواداران پرسپولیس دارد. باید به خودمان افتخار کنیم که طرفدار چنین تیم قدرتمندی هستیم، تیمی که هر سال، هیجان بازی در بالاترین سطح قاره را تجربه می‌کند. ما در بخش مدیریت باشگاه، تلاش‌های خود را به کار می‌بندیم تا از پرسپولیس بهترین حمایت‌ها را داشته باشیم و از سوی دیگر، بازیکنان، مربیان و همه اعضای تیم هم نسبت به ادامه رقابت‌ها انگیزه و هدف مشترکی برای کسب افتخارات جدید دارند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد.»
 

 


Page Generated in 0.0055 sec