printlogo


کد خبر: 235048تاریخ: 1400/6/27 00:00
خبر

شانس بزرگ ملی‌پوشان الهلال
الهلال روز دوم اکتبر (10 مهر) در لیگ عربستان به مصاف الحزم می‌رود و پس از آن ملی‌پوشان الهلال، تیم ملی این کشور را روز 7 اکتبر در بازی مقابل ژاپن همراهی می‌کنند. ملی‌پوشان عربستان 12 اکتبر(20 مهر) در بازی بعدی مقابل تیم ملی چین قرار می‌گیرند و چهار روز بعد از این مسابقه روز 16 اکتبر (24 مهر)، الهلال در ریاض مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود. با این شرایط ملی‌پوشان الهلال که اکثر آنها از بازیکنان اصلی تیم ملی عربستان محسوب می‌شوند یک بازی بیشتر از پرسپولیس در ماه مهر انجام می‌دهند. در این سمت هم بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس روز 15 مهر باید همراه تیم ملی به مصاف امارات بروند و 20 تیر مقابل  
کره جنوبی قرار می‌گیرند و سپس آماده دیدار با الهلال می‌شوند. البته عجیب اینجاست که هر دو بازی عربستان مقابل ژاپن و چین به میزبانی سعودی‌ها برگزار می‌شود اما ملی‌پوشان پرسپولیس باید از کره جنوبی به ریاض بروند و ریکاوری آنها کار یحیی را سخت خواهد کرد.
 
 
سوپرجام با نظر اسکوچیچ
پرسپولیس باید قبل از شروع فصل تازه لیگ برتر مقابل الهلال قر ار بگیرد و این مسأله خوشحالی عربستانی‌ها را در پی داشته است. شاید انجام بازی سوپرجام قبل از دیدار با فولاد می‌توانست محک خوبی برای یحیی و تیمش باشد اما سهیل مهدی گفته انجام این بازی قبل از فیفادی‌های ماه مهر بسته به نظر دراگان اسکوچیچ دارد و اگر سرمربی تیم ملی ناراحت نشود و  راضی باشد شاید سوپرجام را قبل از اردوی تیم ملی برنامه‌ریزی کنند. گفتنی است پرسپولیس از فردا تمریناتش را شروع خواهد کرد و قرار است قبل از بازی با الهلال سه بازی تدارکاتی داشته باشد.
 
 
عطیف نمی‌رسد
عبدالله عطیف، ستاره تیم ملی عربستان و عضو باشگاه الهلال دیروز به دلیل مصدومیت زیر تیغ جراحی رفت و برای مدت 6 هفته از میادین دور خواهد بود. پرسپولیس دیروز در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقیب الهلال شد و به این ترتیب عطیف اولین غایب رسمی تیم سعودی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت است.
 

Page Generated in 0.0048 sec