printlogo


کد خبر: 235034تاریخ: 1400/6/27 00:00
مددی و مجیدی به ته خط رسیدند ؟
فرهاد منتظر رأی اعتماد هیأت مدیره

اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال پرده از اختلافات عمیق میان مدیران باشگاه و فرهاد مجیدی برداشت. احمد مددی که در یک برنامه تلوزیونی حاضر شده بود، درباره موضوعات مختلف صحبت‌های تازه‌ای را به میان آورد و در میان اظهاراتش صراحتاً اعلام کرد که تداوم حضور مجیدی در استقلال منوط به تأیید اعضای هیأت مدیره است. مدیرعامل باشگاه استقلال حتی پرویز مظلومی را یکی از تصمیم گیران اصلی درباره آینده کاری فرهاد مجیدی دانست و اعلام کرد عضو فنی هیأت مدیره استقلال که در سفر به امارات همراه تیم بوده باید گزارش خود را درباره مجیدی و نتایج تیم اعلام کند تا اعضای هیأت مدیره در نشستی که یکشنبه برگزار می‌شود درباره ماندن یا نماندن این مربی در استقلال به جمع‌بندی نهایی برسند.
با این حساب استقلال در یک مسیر تازه تصمیم گیری قرار گرفته و درشرایطی که بسیاری از هواداران این باشگاه منتظر تغییرات مدیریتی در این باشگاه بودند اما حالا باید انتظار بکشند تا مدیران این باشگاه سرنوشت مجیدی را مشخص کنند. البته فرهاد مجیدی نیز بعد از اظهارات مدیرعامل استقلال که در آن به ماجرای ترانسفر مهدی قایدی و چگونگی حذف فرشید اسماعیلی از لیست نیز اشاره کرده، وعده مصاحبه داده است که اظهارات آینده سرمربی استقلال بدون شک در ادامه همکاری و نحوه تصمیم گیری مدیران این باشگاه اثر گذار است.
اگر مجیدی موضع تندی نسبت به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال بگیرد احتمال تداوم همکاری دو طرف به حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت و این مربی به احتمال زیاد با استقلال قطع همکاری خواهد کرد. حتی نزدیکان به مجیدی معتقدند او در اقدامی پیش‌دستانه استعفا می‌‌دهد که این پیشگویی تا زمانی که مجیدی رسماً درباره موضوعاتی که مددی مطرح کرده، صحبت نکند نمی‌تواند مهر تأیید زده شود.
در واقع نوع اظهاراتی که مجیدی در آینده خواهد داشت اثر قابل ملاحظه‌ای در نظر اعضای هیأت مدیره خواهد داشت و باید دید که سرمربی استقلال چه پاسخ‌هایی درباره تمام موضوعات مطروحه از سوی مدیرعامل این باشگاه دارد. از جمله مسائل مهمی که مجیدی ناچار است به آن پاسخ شفاف بدهد ماجرای ترانسفر مهدی قایدی است که مدیرعامل استقلال صراحتاً اعلام کرده مجیدی با مالک باشگاه الاهلی امارات پیرامون این انتقال نشست‌هایی برگزار کرده است. دیگر مسأله‌ای که مجیدی باید درباره‌اش شفاف سازی کند جدایی فرشید اسماعیلی است. مددی مدعی شده مجیدی این بازیکن را نخواسته و حتی اعلام کرده اسماعیلی تیم را به هم می‌‎‌زند اما درعین حال گفته می‌شود مجیدی بعداً تأکید کرده که اسماعیلی را می‌خواهد و خواستار تداوم حضور او است.
درباره جذب ابوالفضل جلالی که با مصدومیت با استقلال قرارداد منعقد کرده نیز لازم است سرمربی استقلال توضیحاتی ارائه کند تا هواداران این باشگاه نیز در جریان برخی جزئیات قرار بگیرند.
به هر حال استقلال با توجه به اظهارات اخیر آقای مدیر وضعیتی ویژه را تجربه می‌کند و هر احتمالی درباره ادامه همکاری میان باشگاه و فرهاد مجیدی وجود دارد.
البته ممکن است مجیدی صحبت درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال را به بعد از نشست هیأت مدیره که قرار است یکشنبه برگزار شود، موکول کند.
 
 
زمزمه حضور نکونام در استقلال
بعد از اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال زمزمه حضور نکونام در استقلال نیز شنیده می‌شود. خبری که از سوی این مربی هرگز مورد تأیید قرار نگرفته است. از طرفی برخی بر این باورند که ممکن است حتی محمود فکری هم برای گرفتن جای فرهاد مجیدی شانس داشته باشد که همه این گمانه‌زنی‌ها زمانی تأیید خواهد شد که هیأت مدیره باشگاه استقلال رسماً نظر خود را درباره نتایج استقلال و اینکه مجیدی در رأس کار باشد یا نه، اعلام کند.

 


Page Generated in 0.0049 sec