printlogo


کد خبر: 235033تاریخ: 1400/6/27 00:00
گابریل در امارات در حالت استندبای!
پین نیامده می‌رود؟

اگر مدیران باشگاه استقلال درباره ادامه همکاری با فرهاد مجیدی به توافق نهایی نرسند و این مربی از سمت خود برکنار شود، گابریل پین که به تازگی با استقلال قرارداد بسته احتمالاً بیشترین لطمه را خواهد خورد. 
این مربی ایتالیایی پیش از بازی با الهلال عربستان به کادر فنی ملحق شد و اکنون در کشور امارات حضور دارد. 
برخی منابع خبری از باشگاه استقلال درباره سرنوشت این مربی معتقدند تا بعد از جلسه‌ای که قرار است میان اعضای هیأت مدیره برگزار شود، این مربی هم به ایران نخواهد آمد تا اگر مجیدی قطع همکاری کرد، پین هم از آن سمت راهی کشورش شود. 
البته مسأله مهم‌تر قراردادی است که مرد ایتالیایی با باشگاه استقلال منعقد کرده و چنانچه قطع همکاری شود باشگاه استقلال باید دستمزد این مربی را پرداخت کند! به نظر می‌رسد باز هم مثل ادوار گذشته بعد از یک باخت همه چیز به هم ریخته و انگار بعد از شکست به الهلال بمب عظیمی در اردوی استقلالی‌ها منفجر شده است و این تیم با تمام حواشی به وجود آمده جایی میان زمین و آسمان قرار گرفته است. انگار فقط کافی بود تا استقلال باخت دیگری را تجربه کند و همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
 بدون شک اگر پرونده پین هم به پرونده شاکیان بین‌المللی باشگاه استقلال اضافه شود، مشکلات مالی این باشگاه بازهم فزونی خواهد گرفت.
 البته مددی صحبتی از برکناری مجیدی نکرده اما برخی از نزدیکان فرهاد مجیدی اعتقاد دارند که مجیدی از سمتش استعفا می‌دهد که اگر این اتفاق رخ دهد، پین نیز باید ایران را به سمت ایتالیا ترک کند. 
احتمالاً پین موقت‌ترین مربی تاریخ استقلال لقب خواهد گرفت اگر با این سرعت از استقلال جدا شود!

Page Generated in 0.0050 sec