printlogo


کد خبر: 235031تاریخ: 1400/6/27 00:00
فتیله پیچ

۱۵ فرنگی‌کار در آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ از روز ۳۰ شهریور آغاز می‌شود. 
آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ از روز ۳۰ شهریورماه در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. 
محمد بنا برای آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس‌پور، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد بهرامی و امید آرامی، در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی، در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی، در وزن ۷۲ کیلوگر محمدرضا مختاری، در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی و پرهام قنبری، در وزن ۸۲ کیلوگر پژمان پشتام و رسول گرمسیری، در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی و مهدی زودآشنا و در وزن ۱۳۰ کیلوگر علی‌اکبر یوسفی و امیر قاسمی منجزی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. نفرات دعوت شده به این اردو ساعت ۱۲ روز ۳۰ شهریورماه برای انجام تست کرونا در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حضور خواهند یافت. رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار می‌شود.
 
 
 امین میرزازاده بعد از حذف از تیم اعزامی به نروژ:
کادر فنی صلاح دانست به مسابقه دیگری بروم
امین میرزازاده که مسابقات جهانی نروژ را به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از دست داد، می‌گوید که هنوز از این خبر شوکه است.
او می‌گوید: «جمعه وارد اردو شدم. یکی دو روز گذشت که در زمان تمرین بدنم خالی کرد. بعد از این اتفاق، تست کرونا دادم که مثبت شد. کم کم علائم شروع شد. چند بار تست PCR دادم که مثبت بود. حالا ۱۲ روز گذشته و تست من منفی شده است. ۳۰ شهریور به اردوها برمی‌گردم تا خود را برای مسابقات امیدهای جهان که آبان ماه در بلگراد برگزار می‌شود، آماده کنم.»
فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه حالا قرار است یوسفی به جای او در مسابقات جهانی شرکت کند، ادامه می‌دهد: «اتفاقی است که پیش آمده و امیدوارم خیر باشد. با توجه به تصمیم کادر فنی و آنچه صلاح دانستند، قرار شد در مسابقات دیگری شرکت کنم. امیدوارم همه چیز به نفع تیم‌ملی باشد. برای تمامی کشتی‌گیران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم کشتی فرنگی قهرمان جهان شود.»
میرزازاده همچنین می‌گوید: «آخرین سالی است که می‌توانم در مسابقات امیدهای جهان شرکت کنم. از حریفانم شناخت دارم اما هنوز لیست ورودی اعلام نشده. امیدوارم در این مدت بتوانم تمرینات را از سر بگیرم و در بهترین شرایط راهی مسابقات شوم.»

 


Page Generated in 0.0049 sec