printlogo


کد خبر: 235021تاریخ: 1400/6/27 00:00
لژیونرها

برتری السیلیه در زمین الشمال
ارسال رضاییان گره‌گشا شد
السیلیه که رامین رضاییان را در ترکیب اصلی خود داشت برابر الشمال با نتیجه سه بر دو پیروز شد. در این مسابقه که در زمین الشمال برگزار شد، ابتدا این تیم بود که در دقیقه هفت توسط ناصر ابراهیم به گل برتری دست یافت ولی در دقیقه 22 با نفوذ رامین رضاییان و ارسال رو به جلوی این بازیکن السیلیه توانست گل تساوی را توسط آداما دیومانده ثبت کند. با این حال باز هم تیم میزبان بود که موفق شد گل سوم بازی را ثبت کند و فیصل از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را وارد دروازه هم‌تیمی‌های رضاییان کرد. با وجود اینکه آبی‌پوشان السیلیه با شکست به رختکن رفتند اما توفانی سه دقیقه‌ای از سوی شاگردان سامی ترابلسی در راه بود و آنها در دقایق 70 و 73 توسط فتوحی و محمد موداتر به گل‌های دوم و سوم بازی دست یافتند و این نتیجه تا پایان پا برجا باقی ماند. با این نتیجه السیلیه که هفته اول لیگ ستارگان قطر کارش را با شکست آغاز کرده بود، در دومین دیدار به برتری رسید تا رضاییان و هم‌تیمی‌هایش با امیدواری بیشتری فصل را دنبال کنند.
 
 
آزمون بهتر از شومورودوف است
سردار ارزشمندترین بازیکن خارجی روسیه
سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در رتبه نخست با ارزش‌ترین بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر روسیه از نگاه ترانسفر مارکت ایستاد. در لیست ترانسفر مارکت، نام  10 بازیکن  مثل مالکوم، ودندل، باریوس، سانتوز، فرناندز، سافونوف، لارسون و کوردوبا وجود دارد که سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت کازان، نفر اول آنها  دارای ارزشی در حدود 25 میلیون یورو است. مسأله‌ای که دوباره نگاه کارشناسان مجرب فوتبال روسیه را به سوی ستاره ایرانی زنیت جلب کرده است.  آندر تالالااِف کارشناس مشهور لیگ برتر روسیه اعلام کرد که سردار آزمون بهتر از مهاجم کنونی رم است و می‌تواند در سری A ایتالیا بازی کند: «الدور شومورودوف (مهاجم ازبکستانی رم) یک مهاجم خوب و سرعتی است. هر تیمی به چنین بازیکنانی نیاز دارد.  به نظرم او در رم موفق می‌شود. هرچند معتقدم سردار آزمون از نظر سطح بازی برتر از شومورودوف است. به همین دلیل اگر سردار آزمون به تیم خوبی در سری A ایتالیا انتقال یابد باید در آنجا خودش را نشان بدهد. او می‌تواند در این لیگ بازی کند.»
 
 
شکست قهرمان کرواسی در نخستین گام
محرمی منجی دینامو نشد
پس از اینکه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته اول رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، پنجشنبه نیز رقابت‌های لیگ اروپا مانند سال‌های گذشته برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال دیناموزاگرب که صادق محرمی مدافع راست تیم ملی ایران را در اختیار دارد و در گروه هشتم مسابقات کار خودش را با میزبانی مقابل وستهم آغاز کرد، مقابل این تیم انگلیسی شکست خورد. محرمی که چند روز پیش در ترکیب تیم ملی ایران مقابل عراق به طور ثابت بازی کرد، مقابل وستهم در ترکیب قرار نداشت و پیش از اینکه در دقیقه 63 وارد زمین شود، شاگردان دیوید مویس موفق شده بودند در دقایق 22 و 50 توسط میکائیل آنتونیو و ریس دو گل بزنند و همین نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا شاگردان دامیر کرژنار اولین مسابقه اروپایی این فصل را با شکست آغاز کرده باشند.
 
 
اولین شکست العربی در لیگ ستارگان
روز تلخ مهرداد مقابل الدحیل 
هفته دوم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر ادامه یافت و در یکی از این دیدارها تیم فوتبال العربی در استادیوم خلیفه به مصاف تیم قدرتمند الدحیل رفت و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود الدحیل به پایان رسید. 
در این بازی، مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم العربی از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و 84 دقیقه نیز در ترکیب این تیم حضور داشت اما نتوانست مانع از شکست تیمش برابر تیم پرستاره الدحیل شود. 
رابح یحیی بازیکن جوان و 21 ساله الدحیل که به جای مایکل اولونگا از ابتدا در خط حمله تیمش به میدان رفته بود، درخشان ظاهر شد و هر دو گل بازی را در دقایق 53 و 66 وارد دروازه العربی کرد. تک گل میزبان را نیز عبدالقادر الیاس در دقیقه 95 به ثمر رساند.
 
 

Page Generated in 0.0050 sec