printlogo


کد خبر: 235020تاریخ: 1400/6/27 00:00
رونمایی هافتور بیورنسون از عضلاتش در آستانه مسابقه بوکس امشب
کوه 56 کیلو وزن کم کرد

 هافتور بیورنسون در آستانه مبارزه امشب با دیون لارات، مچ‌انداز کانادایی، به طرزی باور نکردنی 56 کیلوگرم وزن کم کرده است. بیورنسون که دوستدارانش او را به خاطر ایفای نقش «کوه» در سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت می‌شناسند، در گفت‌و‌گو با سایت «عضله و سلامت» گفت که برای شرکت در تنها سومین مبارزه بوکس تمام حرفه‌اش در اوج آمادگی قرار دارد.
 بیورنسون قرار بود این هفته با ادی هال مبارزه داشته باشد اما مصدومیت حریف بریتانیایی برنامه این مبارزه را تغییر داد. به همین دلیل به جای مبارزه با هال، بیورنسون که با برداشتن وزنه 501 کیلویی رکورددار «ددلیفت» دنیا است، بعد از کم کردن وزن با یک ورزشکار دیگر به نام لارات که مرد شماره یک دنیا در رشته مچ‌اندازی است، روبه‌رو خواهد شد.  بیورنسون 32 ساله که سال 2018 هم عنوان قوی‌ترین مرد دنیا را کسب کرد و در سال‌های 2016 و 2017 هم نایب قهرمان شد، سال 2017 برای کسب مقام اول مغلوب هال شد.
ستاره سریال بازی تاج و تخت که سه سال پیش، زمان کسب عنوان قوی‌ترین مرد دنیا وزنی عجیب و غریب معادل 205 کیلوگرم داشت، به خاطر اینکه عاشق مبارزه بوکس است و دوست دارد با بوکسور سنگین وزن بریتانیایی، تایسون فیوری هم مبارزه داشته باشد، وزنش را به 149 کیلوگرم رسانده است.
البته خود بیورنسون به سایت عضله و سلامت چیز دیگری گفت: «من واقعاً خودم را وزن نمی‌کنم اما آخرین باری که این کار را انجام دادم 149 کیلو بودم. سنگین‌تر هم نشده‌ام. این هم واقعیت دارد. من واقعاً برنامه‌ای برای مبارزه در دسته وزنی خودم ندارم. فقط می‌خواهم روی فرم باشم، احساس خوبی داشته باشم و در مدت اخیر هم توانسته‌ام اینگونه باشم. زمانی که در مسابقات قوی‌ترین مرد دنیا شرکت داشتم، در طول یک روز شش یا هفت وعده غذا می‌خوردم و نزدیک به 10 هزار کالری در طول روز مصرف می‌کردم. احساس خوبی داشتم اما به خاطر وزنم هرگز واقعاً احساس خوبی نداشتم. خب هیچ کس با 205 کیلو وزن نمی‌تواند احساس خوبی داشته باشد. مهم نیست که شما قوی باشید یا هر چیز، فقط همین که سنگین باشید، کلی از شما انرژی می‌گیرد. البته از وقتی که وارد بوکس شده‌ام، رژیم غذایی‌ام کلی تغییر کرده است. کمتر غذا می‌خورم و زندگی بسیار سالم‌تری دارم.» در عرض کمتر از یک سال، بیورنسون سخت کار کرد تا بدنش را بسازد و رژیم غذایی‌اش را از 10 هزار کالری در روز به 4 هزار کالری رساند تا بتواند بدنش را روی فرم نگه دارد.
 
 
رقابت غول‌ها بر سر ستاره نوجوان دورتموند
جود بلینگهام هافبک تیم بوروسیا دورتموند شاید به زودی به خانه برگردد. این بازیکن انگلیسی 18 ساله جزو آن دسته از بازیکنانی است که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از چهره‌های مهم نقل و انتقالات تابستان سال آینده را دارند و این به خاطر شروع خوبی است که در این فصل داشته. منچستریونایتد، لیورپول و منچسترسیتی هر سه جزو تیم‌هایی هستند که گفته می‌شود عملکرد این بازیکن را در تیم آلمانی‌اش زیر نظر دارند و احتمالاً او را در فصل آینده به خدمت خواهند گرفت. بلینگهام از یک سال پیش که در ازای 25 میلیون پوند به دورتموند پیوسته است تا الان پیشرفت قابل توجهی داشته است. اکنون نشریه سان انگلیس مدعی شده است که این سه غول انگلیسی آماده‌‌اند این بازیکن انگلیسی را به خانه برگردانند. دورتموند که تابستان امسال دیگر بازیکن انگلیسی‌اش جیدون سانچو را به منچستریونایتد فروخت، قصد دارد تا جایی که می‌تواند بلینگهام را نگه دارد. او و ارلینگ هالند چهارشنبه نقشی کلیدی در پیروزی 2 بر یک دورتموند در خانه بشیکتاش در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشتند. بلینگهام گل اول میهمان آلمانی را زد و گل دوم را برای مهاجم نروژی ساخت. او آنقدر در آن بازی خوش درخشید که کمیته فنی مسابقات او را به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی کرد. طبق گزارش رسانه‌های آلمانی، ارزش بلینگهام تا چند سال دیگر به 100 میلیون پوند خواهد رسید و این یعنی یک درآمد قابل توجه برای زنبورها البته به شرطی  که بازیکن انگلیسی بخواهد بماند.
 

Page Generated in 0.0045 sec