printlogo


کد خبر: 234822تاریخ: 1400/6/21 00:00
سعید داورپناه: با عوض کردن یک کلمه حق‌مان را خوردند

سعید داورپناه درباره انتقادهای چند روز اخیرش به همراه هم‌تیمی‌های فصل گذشته‌اش در تیم نفت، از مدیریت باشگاه پالایش نفت آبادان، توضیح داد: «سر ما کلاه رفته است. قراردادهای فصل گذشته ما را برج ۱۰ جلوی ما گذاشتند تا امضا کرده و قسط اول را دریافت کنیم. الان چند وقت هم است که ما صحبت می‌کنیم اما برای کسی مهم نیست و نمی‌گوید مدیریت چه کار کرده است؟ پس از مشورت‌ با وکیل قرار شد با قرار دادن یک پست در صفحه شخصی نظر مردم را درباره عملکرد تیم بپرسم که این کار را انجام داده‌ام. از هر کسی بپرسید بازیکنان ما صددرصد توان خود را برای تیم نفت گذاشتند.»
او ادامه داد: «در بازی سوم و چهارمی حسن‌زاده با آن کمر خراب به میدان رفت اما تنها با عوض کردن کلمه «باید» با «می‌تواند» در قراردادها، یعنی باشگاه هر تصمیمی بخواهد می‌تواند بگیرد! هیچ‌کس از مدیران بالادستی هم که همگی ادعای مسلمان بودن دارند، انگار نه انگار، صدای ما را نمی‌شنوند. درست است که حق‌مان خورده شود؟ من می‌گویم فقط یک جلسه کمیته انضباطی بگذارید و بپرسید چرا بازیکنان را جریمه کرده‌اید؟ تیمی که امکانات خوب و یک بازیکن خارجی نداشت، حالا که فینال نرفت باید برخی بازیکنانش ۳۰ درصد جریمه شوند؟ واقعاً به قدری مردم آبادان خوبند که من خجالت می‌کشم صحبت کنم اما دارند حق‌مان را می‌خورند.»
کاپیتان فصل گذشته نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که این تصمیم توسط چه کسانی در باشگاه گرفته شده است؟ گفت: «اینها (باشگاه نفت) یک شورای ورزش دارند که یکی از اعضای آن شورا خود این آقای پارو است، بعلاوه چند نفر دیگر مثل آقایان کشاورز و نظام‌پور. من از آقای نظام‌پور و کشاورز پرسیدم چرا این تصمیم را تأیید کرده‌اند که آنها گفتند ما اصلاً نمی‌دانیم آقای پارو از کجا امضا جمع کرده است! واقعاً نمی‌دانیم دردمان را به چه‌ کسی بگوییم. من را به عنوان کاپیتان تیم بیشتر از همه جریمه کرده‌اند. فینال ما و گرگان را همه دیدند که دیسک کمر من بیرون زده بود و من با ۶ آمپول بازی کردم. آیا این حق ما است؟ یک جلسه در کمیته انضباطی نمی‌گذارند تا درباره تیم نفت صحبت کنند.»

Page Generated in 0.0049 sec